برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 30528 تاریخ انتشار: 1397/05/23 07:22:48
نمایش: 810
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: مسئولين ادارات فعاليت هاي خود را رصد نمايند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي برگزار شد.
مسعود ملکي در جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن بر رصد فعاليت هاي مسئولين تأکيد و بيان داشت براي انجام صحيح کارها بايد به خوبي به وظايف و فعاليت ها آگاهي داشته باشيم.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه مسائل و مشکلات اکنون از زمان انقلاب بيشتر نيست افزود انشاءالله شاهد برگزاري جشن 40 سالگي انقلاب خواهيم بود.
ملکي به مسائل و مشکلات متعدد امروز اشاره کرد و روساي ادارات در همه ي زمينه ها مسئولند و به هيچ عنوان نمي توان از زير بار مسئوليت شانه خالي نمود.
وي با بيان اينکه بايد به معناي واقعي اخوت داشته باشيم و انسجام خود در انجام امور را حفظ نماييم افزود مسئولين بايد در ارتباط با مردم سرآمد باشند و در برنامه و مراسم هاي سطح شهرستان شرکت نمايند.
فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه از مسئولين خواست در حل مسائل و مشکلات مردم از ظرفيت شوراهاي اسلامي شهر و روستا استفاده نمايند چرا که آنها منتخبين مردم هستند.
مسعود ملکي بر رصد مشکلات کشاورزي، اشتغال و کار شهرستان تأکيد کرد و افزود بيشتر مسائل و مشکلات حوزه اجتماعي پيرامون اعتياد، طلاق، مفاسد اخلاقي و ... است.
وي تخصيص بودجه سال 97 را منوط به فعاليت دستگاه هاي اجرايي و حل مشکل مردم دانست و افزود,مسئولين بايد بودجه اختصاص يافته به دستگاه را با تمام توان و کوشش اخذ کنند ودر اخذ بودجه هيچ کوتاهي قابل توجيه نيست.
فرماندار شهرستان بروجن همچنين بر فعال کردن روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي تأکيد نمود و افزود : دستگاه هاي اجرايي فعاليت ها و اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند و با خبرنگاران در ارتباط باشند.
در پايان اين جلسه به مناسبت روز خبرنگاران از خبرنگاران فعال سطح شهرستان تجليل شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08