سخنراني فرمانداري شهرستان بروجن به مناسبت هفته دولت در بين نمازگزاران

کد خبر: 30573 تاریخ انتشار: 1397/06/03
نمایش: 795
اخبار
ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه بروجن
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار بروجن به مناسبت گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان بروجن بود.
به مناسبت هفته دولت فرماندار شهرستان بروجن در جمع نمازگزاران ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و همه شهيدان دولت و نظام انقلاب اسلامي و آرزوي توفيق براي همه خدمتگزاران و دولتمردان جمهوري اسلامي گفت: ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق و حقوق آنها و در راستاي اجراي سياست هاي دولت و حاکميت قانون عمل خواهيم کرد.
مسعود ملکي از نظارت کامل بر همه ي دستگاه هاي زيرمجموعه خبر داد و گفت: ميزان عملکرد و خروجي آنها را با دقت ارزيابي مي کنيم.
ملکي با اشاره به مسائل و مشکلات زياد امروز افزود اميدواريم با ايجاد فضاي همدلي، همفکري و همکاري بيشتر همه دستگاههاي اجرايي در سطح شهرستان دامنه فعاليت ها و رونق در تمام بخش ها شتاب گيرد.
وي بيان داشت نظام در 40 سالگي تجارب زيادي از گذشته دارد و همه ي اين مسائل و مشکلاتي که در گذشته وجود داشته است براي ما درس و تجربه است.
فرماندار شهرستان بروجن افزود: هدف ما اين است که واقعيت ها را به مردم اطلاع دهيم و به همه ي نقاط شهرستان سفر و از نزديک با مردم ارتباط داشته باشيم و از کمک آنها استفاده کنيم.
وي بيان داشت به صورت تمام وقت همه ي دستگاه هاي اجرايي شهرستان و فرمانداري پاسخگوي مردم هستند.
ملکي در بحث توزيع اعتبار افزود در تلاش هستيم که اعتبارات به صورت مساوات و با رعايت عدالت توزيع شوند و اولويت را تکميل  پروژوه هاي نيمه تمام قرار داديم.
وي در خصوص صنايع شهرستان بيان داشت : سعي در گره گشايي و حمايت از صنايع موجود در شهرستان در جهت افزايش توليد و اشتغال و جذب نيرو داريم و پيگير مسائل و مشکلات مردم از جمله کشاورزي وآب هستيم.
فرماندار شهرستان بروجن در پايان افزود: وابسته به هيچ گروه و جرياني نيستيم و تنها مجري سياست هاي دولت هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08