جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس شهرستان بروجن

کد خبر: 30645 تاریخ انتشار: 1397/06/17 12:59:23
نمایش: 801
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن يکي از ويژگي هاي دفاع مقدس را ايثار و از خودگذشتگي دانست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري بروجن؛ جلسه هماهنگي و برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس بروجن به رياست فرماندار و با حضور مسئولين ادارات شهرستان به منظور هر چه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه هاي هفته دفاع مقدس در محل فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در جلسه برنامه ريزي گراميداشت هفته دفاع مقدس که در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار شد گفت: يکي از مهمترين و با ارزشترين مناسبت هاي کشور هفته دفاع مقدس است زيرا ما هرچه داريم از ايثارگري هاي شهدا و دفاع مقدس داريم.
مسعود ملکي افزود : اگر امروز در کشور امنيت و آرامش داريم و چشم دشمنان را کور کرده است از جانفشاني شهدا و دفاع مقدس است و بايد ادارات و دستگاه هاي دولتي از تمام توان خود در راستاي اجراي برنامه هاي اين هفته که از 31 شهريور ماه آغاز مي شود استفاده کنند.
وي عنوان داشت دفاع مقدس هم دفاع بود و هم مقدس و جمهوري اسلامي به دنبال توسعه طلبي نبوده و تنها از خود دفاع کرده است، دفاعي که واقعا مردمي بود و در کنار سپاه پاسداران و ارتش از ميهن اسلامي دفاع کردند.
فرماندار شهرستان بروجن يکي از ويژگي ها دفاع مقدس را از خود گذشتگي و ايثار و همچنين مردمي بودن دفاع مقدس دانست، قرماندهاني که به معناي واقعي از جان و مال خود گذشتند و دفاع کردند.
مسعود ملکي دفاع مقدس را سند عزت، شرف و حيثيت دانست و افزود اميدوارم با شادابي، نشاط و هم افزايي بتوانيم ياد، نام و خاطره اين دوران را زنده نگه داريم .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08