آيين تکريم و معارفه رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن

کد خبر: 30703 تاریخ انتشار: 1397/06/22
نمایش: 1168
اخبار
اسماعيل پوينده به عنوان رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن؛ آيين تکريم و معارفه رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولين در محل اداره جهاد کشاورزي اين شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن آرزوي توفيق براي همه دست‌اندرکاران عرصه منابع‌طبيعي اظهار کرد: عوامل و نيروي‌هاي منابع‌طبيعي نه بعنوان کارمندان اين اداره بلکه کساني هستند که خدمتشان فداکاري و ايثار براي مردم و هموطنان اين آب و خاک مي باشد.
مسعود ملکي با بيان اينکه هيچ خدمتي بالاتر از خدمت به مردم نيست خطاب به عوامل منابع طبيعي گفت: خدمت شما در عرصه منابع طبيعي نه تنها خدمت به مردم زمان حال هست بلکه خدمت به آيندگان نيز مي‌باشد.چرا که به ميراثي خدمت مي‌کنيد که فقط مال انسان‌هاي اين زمان نيست.
ملکي گفت: تحقق توسعه پايدار زماني ممکن است که بتوانيم منابع طبيعي خود را حفظ کرده و آنها را به نحو مطلوب بهره برداري کنيم و مسلما بدون حفاظت از منابع آب، خاک، جنگل، مرتع و بهره برداري بهينه از آنها نمي توان به توسعه پايدار و امنيت غذايي رسيد.
وي اولين گام در راستاي حفظ منابع طبيعي را پيشگيري عنوان دانست و خواستار جلوگيري از تخريب اراضي ملي و جلوگيري از سوء استفاده از منابع طبيعي شد.
وي با اشاره به ويژگي هاي خاص و پتانسيل منابع طبيعي شهرستان بروجن خصوصاً اراضي کشاورزي خواستار مساعدت همه مسئولين در راستاي بهينه سازي و توانمند سازي منابع طبيعي شدند.
فرماندار شهرستان بروجن در ادامه گفت: آرزو مي‌کنيم رئيس جديد  اين اداره در اين شهرستان بتواند رضايت مردم، شهروندان، مسئولين استاني و شهرستاني را بدست‌آورد و تعامل و هماهنگي بين نيروها و ادارات شهرستاني را در جهت حفظ منافعي که سازمان محول کرده به نحو احسن و شايسته انجام دهد.
در پايان اين مراسم از زحمات نادعلي رحماني تقدير و تشکر و با حکم مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان اسماعيل پوينده به عنوان رئيس جديد اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن منصوب شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08