موکب چهارمحال و بختياري در شلمچه با محوريت شهرستان بروجن خدمات رساني مي کند

کد خبر: 30804 تاریخ انتشار: 1397/07/12
نمایش: 586
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: امسال موکب چهارمحال و بختياري در شلمچه با محوريت اين شهرستان خدمات رساني خواهد کرد.
مسعود ملکي در نشست هماهنگي ادارات شهرستان بروجن به منظور خدمات رساني به زوارالحسين (ع) تأکيد کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زوارالحسين (ع) در مرز شلمچه برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته و هماهنگي هاي مورد نياز انجام شده است.
وي افزود: در اين راستا مقرر شد تا بخشداري ها و شهرداري هاي شهرستان بروجن با هماهنگي شوراهاي اسلامي، هيأت امناي مساجد و دستگاه هاي اجرايي مرتبط در اين شهرستان مشارکت خيرين را پس از جمع آوري به موکب تحويل دهند.
ملکي تصريح کرد: همچنين قرار شد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن در نشستي با اتحاديه هاي صنفي نسبت به برنامه ريزي در راستاي  جمع آوري کمک اصناف و تحول آن به مسئول موکب اقدام کند.
وي بيان داشت: شرکت شهرک هاي صنعتي بروحن نيز جلسه اي با مديران عامل شرکت هاي صنعتي و کارخانجات برگزار و کمک هاي جلب شده آنان را پس از تنظيم صورتجلسه به موکب تحويل دهند.
فرماندار شهرستان بروجن اضافه کرد: همچنين مقرر شد تا شوراهاي اسلامي افراد مايل به فعاليت افتخاري در موکب را شناسايي و به همراه مدارک شناسايي و هويتي به مسئول موکب معرفي کنند.
وي عنوان داشت: تعيين مکاني مناسب براي نگهداري اقلام غير نقدي و معرفي آن به فرمانداري ضرورت دارد.
ملکي اظهار کرد: همچنين قرار شد تا مسئولان فرمانداري شهرستان بروجن از محل برپايي موکب بازديد و کمبودها را شناسايي و نسبت به تهيه تجهيزات مورد نياز اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08