آئين بهره برداري از دو مدرسه خيره ساز شهرستان بروجن

کد خبر: 30812 تاریخ انتشار: 1397/07/12
نمایش: 1367
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ميانگين سرانه فضاي آموزشي اين استان در مقايسه با کشور کمتر است.
اقبال عباسي در آئين بهره برداري از دو مدرسه خيرساز بروجن تأکيد کرد: ميانگين سرانه فضاي آموزشي در کشور 8.5 متر در در چهارمحال و بختياري 6.5 متر است.
وي افزود: اين ميزان در شهرستان بروجن کمي بالاتر و در حد 7 متر است که نشان از توجه ويژه به بخش آموزش اين شهرستان دارد.
عباسي تصريح کرد: پراکندگي جمعيت، روستاها و منطاق مختلف چهارمحال و بختياري از مهمترين عوامل پايين بودن ميانگين سرانه فضاي آموزشي اين استان در مقايسه با کشور محسوب مي شود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: خيران اين شهرستان در بخش هاي مختلف فعال و از توان بالايي برخوردار هستند.
خديجه ربيعي فرادنبه اضافه کرد: بهره مندي از توان بالاي خيران به منظور مشارکت در اجرا، تکميل و بهره برداري از پروژه هاي خيرساز باعث رفع مشکلات توسعه اي و گسترش فعاليت ها مي شود.
وي بيان داشت: چهارمحال و بختياري از نظر منابع و امکانات مختلف جزو استان هاي محروم و کم برخوردار کشور بوده که بايستي براي دستيابي به توسعه بخش هاي گوناگون با هدف فراهم کردن بستر امنيت و آسايش مردم تلاش شود.
ربيعي فرادنبه اظهار کرد: جمهوري اسلامي ايران امروز در عرصه هاي مخلتف علمي، نظامي، فرهنگي و غيره به ويژه در حوزه علم و فنآوري جزو کشورهاي سرآمد و برتر جهان است.
مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس چهارمحال و بختياري نيز گفت: براي ساخت هر کدام از اين مدارس 10 ميليارد ريال در کمتر از 30 ماه هزينه شده است.
احمدرضا براتي بيان کرد: به منظور احداث يکي از اين مدارس آقاي ابراهيم اخوان و براي مدرسه ديگر بانک ملي هر کدام دو ميليارد ريال مشارکت داشته اند.
وي عنوان داشت: هر کدام از مدارس خيرساز که امروز به بهره برداري رسيد داراي 830 متر مربع زيربنا و يکهزار و 500 متر مربع محوطه سازي و هشت کلاس درس است.
براتي خاطرنشان کرد: استفاده از توان خيران در مدرسه سازي و تجهيز مدارس مختلف مي تواند در ارتقاي کيفي و کمي تربيت نيروي انساني براي آينده کشور تاثيرگذار باشد.
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز گفت: خلأ و کمبود فضاي آموزشي در کشور و استان را مي توان با کمک خيران برطرف و ساماندهي کرد.
بهروز اميدي عنوان کرد: در 4 سال گذشته بيش از 130 پروژه خيرساز در چهارمحال و بختياري اجرا، تکميل و بهره برداري شد.
وي با اشاره به مشارکت بانک ملي در ساخت مدرسه خيرساز بروجن اظهار داشت: برخي بانک هاي ديگر براي احداث چنين پروژه هاي خيري در چهارمحال و بختياري آمادگي خود را اعلام کرده اند.
افزوده مي شود، مدرسه خيرساز سبحان با مشارکت ابراهيم اخوان به منظور يادبود همسرش مرحومه بانو زهره يوسفيان از دبيران آموزش و پرورش و مدرسه خيري ام البنين با مشارکت بانک ملي در بروجن احداث شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08