مردم شهرستان بروجن براي شرکت در راهپيمايي 13 آبان دعوت شدند

کد خبر: 30940 تاریخ انتشار: 1397/08/12
نمایش: 575
اخبار
مردم شهرستان بروجن از سوي فرماندار و امام جمعه براي حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن و حجت‌الاسلام عليرضا هراتي مطلق امام جمعه بروجن با صدور اطلاعيه اي عمومي از مردم شريف شهرستان بروجن براي حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان همراه با ساير مردم کشور دعوت به عمل آوردند.
 متن پيام به شرح ذيل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
استکبار‌ستيزي وظيفه ديني همگان و يکي از بارزترين ويژگي‌ها و آرمان‌ غيرقابل تغيير انقلاب اسلامي و محکمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
يوم الله ۱۳ آبان ماه، روز استواري ملت ايران در برابر استکبار، سالروز شهادت دانش آموزان انقلابي توسط دژخيمان پهلوي، روز تبعيد حضرت امام راحل(ره) به ترکيه و حماسه تسخير لانه جاسوسي به دست دانشجويان پيرو خط امام و روز ملّي مبارزه با استکبار جهاني، به سرکردگي طاغوت زمان،آمريکاست.
با توجه به قرارگيري ايران در شرايط ويژه منطقه اي و بين المللي و با وجود همه هجمه ها و دشمني هاي قدرت هاي بزرگ عليه جمهوري اسلامي ايران، امروز اهميت همدلي و همراهي مردم با مسئولين بيش از گذشته شده و شايسته است که همه اقشار مردم ايران اسلامي و شهروندان بروجني با حضور پرشور و گسترده تر از گذشته در راهپيمايي روز 13 آبان ماه روز استکبار ستيزي، همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، از دستاورد عظيم و وحدت ملي که خون بهاي هزاران شهيد و حاصل فداکاري‌هاي رزمندگان و ايثارگران است، با تمام توان حفاظت نمايند.
لذا با توجه به اينکه امسال دشمني‌هاي آمريکا برخلاف سال‌هاي گذشته در آستانه چهل‌سالگي پيروزي انقلاب بيشتر شده است از مردم هوشيار و هميشه در صحنه شهرستان بروجن انتظار مي رود همراه با ساير هموطنان در سراسر ايران اسلامي با تأسي از مکتب ظلم ستيز عاشورا به نداي امام راحل، بنيان گذار کبير جمهوري اسلامي ومقام معظم رهبري حضرت آيت اله العظمي خامنه اي(مدظله)، لبيک گفته و با حضور حماسي و پرشور خود در راهپيمايي 13 آبان ماه امسال، پاسخ ياوه‌گويي‌هاي رئيس‌جمهوري آمريکا عليه نظام را کوبنده بدهند و کشورها و دولت هاي مستبد جهان را ناکام و نااميد نمايند.
ايران عزيز، اين کشور روزهاي دشوار و زخمي سربلند بحرانها به پشتوانه مردم بصير و رهبر شجاع خود، خالقان روزهاي سياه بر اين کشور را هرگز نبخشيده و پشت حيله نفوذ آنان را خواهند شکست. انشاءالله
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08