تقدير مسئولان شهرستان بروجن از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 13 آبان

کد خبر: 30948 تاریخ انتشار: 1397/08/14
نمایش: 573
اخبار
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و امام جمعه در پيامي از حضور پرشور و حماسي مردم در راهپيمايي 13 آبان و حمايت از انقلاب قدرداني کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، در متن پيام مشترک نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و امام جمعه به خاطر حضور پرشور مردم شريف شهرستان بروجن در راهپيمايي يوم‌الله 13 آبان آمده است: 13 آبان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، نشانه‌اي است براي همه مردم جهان که مي‌توان با استکبار مقابله کرد؛ اگرچه اين مبارزه سال‌ها به طول بيانجامد.
مردم شريف شهرستان بروجن در کنار ملت ايران با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي‌ها اين پيام را به جهان صادر کردند که فشارها و تحريم‌هاي مستکبرانه استعمارگران عليه اين مردم، نه تنها خلل و سستي در عزم و اراده آنها براي پيشرفت و موفقيت ايجاد نمي‌کند بلکه روزبه روز آنها را به خود متکي و مقاوم‌تر مي‌کند.
اينجانبان برخود لازم ميدانيم از حضور پرشور و گسترده شما مردم هميشه درصحنه شهرستان بروجن که جلوه اي از عظمت، اقتدار و اتحاد ملي را در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به نمايش گذاشتيد تشکر و قدرداني نماييم.
از خداوند منان سعادت و سربلندي را براي همگان مسئلت داريم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08