جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 31014 تاریخ انتشار: 1397/08/30 10:04:46
نمایش: 665
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: اعتبارات دستگاه هاي اجرايي ضعيف در شهرستان بروجن کسر مي شود.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: دستگاه هايي که در جذب اعتبارات ضعيف عمل مي کنند، اعتبار آنان کسر و به ادارات قوي تر افزوده مي شود.
مسعود ملکي شامگاه سه شنبه در هشتمين شوراي اداري شهرستان بروجن تأکيد کرد: تمامي دستگاه هاي اجرايي شهرستان موظفند براي جذب سريع تر اعتبارات از طريق دستگاه هاي استاني و سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري اقدامات لازم را انجام دهند.
وي افزود: توجه به توان بالاي بخش خصوصي و استفاده از اين توان در راستاي افزايش سرمايه گذاري در حوزه هاي مختلف شهرستان بروجن مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
ملکي تصريح کرد: مسئولان صنعت، معدت و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعي، جهاد کشاورزي و ساير دستگاه هاي اجرايي مرتبط وضعيت کارخانجات توليدي 5 شهرک صنعتي شهرستان بروجن را در بازديد هاي مشترک ميداني بررسي و در راستاي رفع مشکلات احتمالي آنان اقدام کنند.
وي با اشاره به برگزاري ويژه برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در شهرستان بروجن همزمان با سراسر کشور و چهارمحال و بختياري بيان داشت: عملکرد فعاليت دستگاه هاي اجرايي در اين مدت و مقايسه آن با قبل از انقلاب آماده و به مردم ارائه شود.
فرماندار شهرستان بروجن اضافه کرد: برنامه ريزي براي کاهش آسيب هاي اجتماعي، فعال شدن ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي و سکونت مديران در محل خدمت بايد مورد توجه تمامي مسئولان اين شهرستان باشد.
وي عنوان داشت: شهرداران شهرستان بروجن و به ويژه در مرکز شهرستان نسبت به مديريت ترافيک، جلوگيري از تردد خودروهاي سنگين در سطح شهر، ساماندهي روشنايي معابر شهري و ارتقاي شاخص هاي توسعه شهري تلاش کنند.
ملکي اظهار کرد: وجود نظم و انضباط در محيط اداري، پرهيز از تعصبات دستگاهي و تقويت تعامل، همکاري و همراهي اداري با هدف جلوگيري از فعاليت جزيره اي سرلوحه مسئولان و کارمندان دستگاه هاي اجرايي شهرستان بروجن باشد.
امام جمعه بروجن نيز گفت: مسئولان شهرستان بايد به گونه اي فعاليت کنند که در ساعات غيراداري بتوان به آنان دسترسي داشت.
حجت الاسلام والمسلمين عليرضا هراتي مطلق ادامه داد: هم اينک برخي مسئولان شهرستان بروجن در خارج از شهرستان سکونت داشته و در صورت نياز به خدمات در ساعات غيراداري دسترسي به آنان امکانپذير نيست.
وي به نزديکي ويژه برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در شهرستان بروجن همزمان با سراسر کشور و چهارمحال و بختياري اشاره و اظهار کرد: اکنون دشمنان ايران به سرکردگي استکبار جهاني تلاش مي کنند تا اين برنامه ها در سال جاري برگزار نشود.
هراتي مطلق يادآور شد: استکبار جهاني در 40 سال گذشته و به ويژه در سال جاري اقدامات بسياري را عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده که همواره با حضور به موقع مردم و مسئولان در صحنه هاي مختلف اين توسئه ها خنثي و بي اثر شده است.
وي بيان کرد: تمامي مسئولان موظفند تا گزارش مفصلي از خدمات 40 ساله انقلاب اسلامي ايران در بخش هاي و حوزه هاي مختلف را به مردم اطلاع رساني کنند.
افزوده مي شود، "افتخار به گذشته و اميد به آينده" شعار ويژه برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08