همايش تجليل و الگو سازي از سرآمدان علم و فناوري شهرستان بروجن

کد خبر: 31144 تاریخ انتشار: 1397/09/21
نمایش: 667
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: نيروي انساني کارآمد، محور توسعه است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ فرماندار شهرستان بروجن در همايش تجليل و الگو سازي از سرآمدان علم و فناوري شهرستان بر تداوم تجليل از نخبگان تأکيد نمود.
مسعود ملکي اظهار داشت : نياز امروز جامعه ، توجه به جوانان نخبه است و بهره گيري از اين قشر در پيشبرد اهداف و برنامه ها حائز اهميت است.
ملکي افزود: در گذشته محورهاي زيادي از جمله سرمايه، منابع مادي و ... در بحث توسعه مطرح بود ولي امروزه محور توسعه، نيروي انساني کار آمد است.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: کشور ايران در گذشته بارها مورد هجمه بيگانگان قرار گرفته است که رمز بقاء و استقرار سازه هاي محکم جمهوري اسلامي ايران، وجود نخبگان به عنوان بازوي توانمند کشور است.
اين همايش با همکاري مراکز علمي، پژوهشي و اجرايي شهرستان بروجن، در راستاي الگوسازي از سرآمدان و نخبگان و ايجاد انگيزه براي دانش آموزان و جوانان شهرستان بروجن با حضور مسئولان و مديران استاني و شهرستاني برگزار شد.
قابل ذکر است در اين همايش از 20 نخبه شهرستان بروجن تجليل شد.
بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري به استناد آيين نامه تاسيس و اداره بنياد نخبگان استان، بنياد ملي نخبگان و با پيگيري‌هاي استانداري استان چهارمحال و بختياري در تاريخ 9 / 10 / 1389 افتتاح گرديد و از همان روز فعاليت رسمي خود را آغاز نمود. شناسايي و ايجاد بستر قانوني لازم براي حمايت از نخبگان و مخترعان را مي توان به عنوان مهمترين رسالت اين بنياد در استان چهارمحال و بختياري عنوان نمود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08