جلسه کميته اقتصادي و اشتغال شهرستان بروجن

کد خبر: 31290 تاریخ انتشار: 1397/10/16
نمایش: 654
اخبار
دوازدهمين جلسه کارگروه اشتغال و اقتصادي شهرستان بروجن با حضور مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان، فرماندار و اعضاي کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداري تشکيل گرديد.
در اين جلسه رئيس اداره صنعت معدن و تجارت به اتفاق رئيس اتاق اصناف به همراه يک نفر از اتحاديه هاي صنفي به نمايندگي از سايرين با ارائه مشکلات در حوزه اصناف و لزوم توجه به اين قشر خواستار پرداخت تسهيلات به اين بخش و لزوم توجه به خريدهاي دستگاه هاي اجرايي از کسبه ي شهرستان بروجن گرديد.
در ادامه مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان با ابراز رضايت از تشکيل جلسات مستمر و تقدير از فرماندار شهرستان بروجن در راستاي اهتمام به حوزه اشتغال توجه به پرداخت تسهيلات در حوزه هاي روستايي، فراگير و مشاغل خانگي را مطلوب ارزيابي و در راستاي پرداخت تسهيلات در حوزه اصناف نيز قول همکاري و مساعدت داد.
وي ضمن گلايه مندي از تمرکز وجود تسهيلات در بخش پوشاک و دامداري خواستار توضيح اعتبارات پرداختي در همه ي بخش ها و سطوح شد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه با ارائه گزارش کاملي از مصوبات جلسات گذشته و آمار تسهيلات توزيع شده، تشکيل و پيگيري کارگروه و مصوبات آن را از جمله اقدامات مهم اين شهرستان برشمرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08