برگزاري جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 31309 تاریخ انتشار: 1397/10/19
نمایش: 801
اخبار
فرماندار بروجن از افزايش نظارت ها و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت ها و بازرسي بر بازار اين شهرستان کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي روز چهارشنبه در کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن گفت: برخورد جدي و قانوني با گرانفروشان و کم فروشان در بازار بروجن از برنامه هاي مسئولان شهرستان است.
ملکي افزود: مسئولان مرتبط با کميته تنظيم بازار بروجن موظفند 2 مرتبه در هفته از بازار اين شهرستان بازديد و بازرسي داشته باشند.
وي تصريح کرد: مردم بايد به طور محسوس متوجه نظارت بر بازار از سوي اعضاي کميته تنظيم بازار شهرستان باشند.
امام جمعه بروجن نيز گفت: براي تنظيم بازار اين شهرستان بايد اقدامات بازدارنده صورت گيرد.
حجت الاسلام والمسلمين عليرضا هراتي مطلق تأکيد کرد: مردم هم اينک از وضعيت بازار شهرستان بروجن گله مند هستند.
وي اظهار داشت: نحوه اعلام گزارش هاي مردمي از وضعيت گراني و کم فروشي در بازار از طريق سامانه تلفني 124 و ساير راه هاي ديگر در اين بخش به مردم اطلاع رساني شود.
وي نشست مسئولان کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن با نمايندگان صنف هاي مختلف فعال در اين شهرستان را ضروري دانست و افزود: نبايد اجازه داد اعتماد مردم به مسئولان جمهوري اسلامي کمرنگ شود.
قابل ذکر است در اين نشست ائمه جمعه بخش هاي بلداجي و گندمان شهرستان بروجن نيز در خصوص مشکلات بازار در اين بخش ها اظهار نظر کردند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08