پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن ايام اللـه دهه مبارک فجر

کد خبر: 31431 تاریخ انتشار: 1397/11/11
نمایش: 598
اخبار
فرماندار بروجن با صدور پيامي چهل سالگي انقلاب اسلامي و ايام الله دهه مبارک فجر را تبريک گفت.
متن پيام فرماندار شهرستان بروجن به شرح ذيل است:

انقلاب اسلامي در چهل سالگي خود عزت را به جهان نشان داده است.
چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران همزمان با دهه فجر سال جاري نقطه عطفي است که در  آن جمهوري اسلامي به بلوغ، پختگي، آزادي، تمدن، سربلندي، اقتدار و عزت دست يافته است.
به همين منظور ويژه برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران با شعار محوري "افتخار به گذشته و اميد به آينده" برگزار مي شود.
اما اين در حالي است که استکبار جهاني با تنگ کردن حلقه تحريم ها، جنگ تحميلي، فعال کردن گروه هاي منافق، و برنامه هاي ديگر همواره به دنبال ضربه زدن و براندازي جمهوري سلامي ايران بوده اند اما با هوشياري به موقع مردم و رهبري داهيانه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اين نقشه هاي شوم خنثي و بي اثر شد.
انقلاب شکوهمند اسلامي ايران در روزگار کنوني از هرگونه وابستگي به کشورهاي خارجي بي نياز و داراي عزت، قدرت و توان در عرصه هاي مخلف دنيا است.
تمامي شاخص هاي توسعه اي کشور، چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن دستاورد فعاليت هاي جمهوري اسلامي ايران است.
در همين راستا براي بهره برداري از 50 پروژه شهرستان بروجن همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران 761 ميليارد و 420 ميليون ريال اعتبار استاني، ملي، سرمايه گذاري بخش خصوصي، تسهيلات بانکي و ساير هزينه شده است.
با راه اندازي اين طرح ها زمينه اشتغال مستقيم 268 نفر در حوزه هاي کشاورزي، گردشگري، زيرساختي، صنعتي، گردشگري و بهداشت و درمان فراهم مي شود.
همچنين همزمان با دهه فجر امسال عمليات اجرايي 7 پروژه با اشتغالزايي 100 نفر و بيش از 169 ميليارد و 700 ميليون ريال اعتبار در شهرستان بروجن آغاز خواهد شد.

مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08