پيام تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم تشييع و تدفين پيکر پاک شهيد يونس اميري

کد خبر: 31538 تاریخ انتشار: 1397/11/29
نمایش: 584
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن امروز (29 بهمن) با انتشار پيامي از حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم تشييع و به خاکسپاري شهيد مدافع وطن «يونس اميري» تقدير و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن در پي حضور حماسي و باشکوه مردم شهرستان بروجن در مراسم تشييع و خاکسپاري پيکر مطهر شهيد مدافع امنيت کشور، فرماندار شهرستان بروجن پيامي صادر کرد.

در متن اين پيام آمده است:

مراسم باشکوه تشييع پيکر شهيد حادثه تروريستي زاهدان در شهرستان بروجن بار ديگر ايستادگي، شجاعت و صلح طلبي مردم سراسر شهرستان را در برابر تفرقه هاي دشمنان اين مرز و بوم ثابت کرد. 
اين حضور انبوه، پرشور و شگفت انگيز سرمايه عظيم کشور و نماد وحدت و عزم ملي در پيش برندگي انقلاب و مقابله با دشمنان و طمع ورزان به درخشندگي ايران و ايراني در تاريخ معاصر است.
 خداي بزرگ را به خاطر نعمت وجود همچو مردمي ، با همه وجود سپاس مي گوييم و مراتب ارادت قلبي و تشکر و امتنان خالصانه خود را به حضور تک تک شما که در اين مراسم پر فيض و معنوي حضور يافتيد عرضه مي دارم .
جا دارد حضور گسترده طبقات مختلف مردم در مراسم تشييع شهيد مدافع وطن (يونس اميري) را ارج نهاده و از اين که مردم شهرستان بروجن قدردان ايثار و فداکاري حماسه آفرينان و پاسدار خون آن عزيزان هستند تشکر مي کنم.

مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08