همزمان با ميلاد يگانه منجي دختر پيامبر (ص)

کد خبر: 31570 تاریخ انتشار: 1397/12/06
نمایش: 700
اخبار
مسعود ملکي در پيامي ميلاد فرخنده دخت نبي اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبريک گفت.
پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر
باسمه تعالي
"أنّا أعطيناک الکوثر..."
يستم جمادي الثاني مصادف با ميلاد پربرکت بانوي بانوان جهان از آغاز خلقت تا پايان روزگار، در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاري شده است. روزي که به برکت و حرمت بزرگ زن دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه اي است براي قدرداني از همراهان هميشگي؛ زناني که در کنار نقش پراهميت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمي دارند و يک لحظه سکون و ايستايي را برخود نمي پسندند.
اين روز را بايد گرامي و پاس داشت، چرا که بهانه در بهانه است، اول تولد دخت نبي اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادي و شعف را به قلب مهربان پدر ميهمان کرد و الگويي الهي براي زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ويژه مادران اين مرز و بوم است. آنان که با پيروي از آداب اخلاقي و منش زندگي حضرت زهرا (س) محيط خانواده و اجتماع خود را نظام مي بخشند و با مشارکت در امور مختلف سياسي و اجتماعي در تلاش هستند و براي آينده اي بهتر گام برمي دارند.
اينجانب سالروز ميلاد خجسته بزرگ بانوي اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والاي زن را به مادران و بانوان بزرگوار شهرستان بروجن تبريک عرض مي نمايم و از خداوند متعال مي طلبم که گام هاي پسين را قرين پويايي و پايايي بدارد و در حرکت بسوي تعليم و تربيت، سيره جاودانه ي حضرت صديقه کبري را سرلوحه خود قرار دهند.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08