چهارمين همايش مديريت مصرف برق در شهرستان بروجن برگزار شد.

کد خبر: 31625 تاریخ انتشار: 1397/12/13
نمایش: 565
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: استفاده ناصحيح از منابع آب زيرزميني در گذشته باعث ممنوعه شدن دشت‌هاي بروجن شد.
مسعود ملکي در همايش مديريت مصرف ويژه فرهنگيان، کارکنان ادارات و بسيجيان شهرستان بروجن تأکيد کرد: ايران در مقايسه با کشورهاي بزرگ مصرف بسيار زيادي در انرژي هاي تجديد ناپذير دارد و در صورت ادامه اين روند در آينده با مشکلاتي مواجه مي شود.
وي افزود: به عنوان نمونه در شهرستان بروجن علاوه بر اجراي موفقيت آميز طرح هاي نوين آبياري در بخش کشاورزي اما با ممنوعه شدن دشت هاي اين شهرستان مواجه شد.
ملکي تصريح کرد: برداشت هاي بي رويه، خشکسالي هاي دهه اخير، مديريت ناصحيح و تأخير در هدايت کشاورزان به سمت و سوي کشت گياهاني با ارقام کم آب بر از مهمترين علت هاي ممنوعه شدن دشت هاي بروجن است.
وي ايران را به لحاظ منابع طبيعي و خدادادي جزو کشورهاي برتر دنيا دانست و يادآور شد: در تمامي کشورهاي دنيا استفاده ناصحيح از منابع طبيعي و خدادادي باعث هدررفت منابع تجديد ناپذير شده است.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: منابع طبيعي و خدادادي که در اختيار ايرانيان است تنها مربوط به حال حاضر نيست و به آيندگان نيز تعلق دارد.
وي گفت: صرفه جويي و مديريت صحيح مصرف انواع انرژي ها، منابع طبيعي و خدادادي به خصوص برق، آب و گاز بايد مورد توجه جدي مردم باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08