22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا

کد خبر: 31677 تاریخ انتشار: 1397/12/21 19:16:12
نمایش: 616
اخبار
"مسعود ملکي" فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي روز شهيد را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار با صدور پيامي به مناسبت فرا رسيدن روز بزرگداشت شهدا تأکيد کرد: ياد شهيدان، تکليفي است بر همه ي ما براي احياي ارزش هاي والا و مقدسي که مورد تأکيد امام راحل (ره)، ولايت فقيه و تمامي شهداي معزز بوده و مي باشد.
متن اين پيام به اين شرح است:
"ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا،بل احيا عند ربهم يرزقون "،"هرگز گمان مبر کساني که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آن ها زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند".
سلام بر پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر (عج) ،سلام برروان پاک امام راحل، سلام برشهيدان انقلاب اسلامي ايران و شهيدان عزيز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و درود بيکران بر مقام معظم رهبري.
تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا يک وظيفه و ضرورت غير قابل انکار است.شهدا با تأسي از اعمال و رفتار حضرت امام حسين (ع) درس فداکاري، وفاداري، از خود گذشتگي،  شجاعت، شهامت، صداقت و... آموختند و در عمل نيز آن را به اثبات رسانيدند ودر راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشاني نمودند و حماسه اي جاويد آفريدند.به يقين بزرگداشت ياد و خاطره شهدا تکليفي است بر همه ما براي احياء ارزش هاي والا و مقدسي که مورد تأکيد امام راحل (ره )، ولايت فقيه وتمامي شهداي معزز بوده و مي باشد.
روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد شهيد به فرمان امام راحل (ره) را گرامي مي دارم و به محضر همه ي شهدا و ايثارگران معزز انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اداي احترام مي کنم.اميد است که رضايت شهداي معظم و دعاي خير خانواده معزز آنان و همرزمان ايثارگرشان توشه ي آخرتمان گردد.
 
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08