بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد شهيد

کد خبر: 31685 تاریخ انتشار: 1397/12/22
نمایش: 550
اخبار
همزمان با بزرگداشت روز شهيد و سالروز تأسيس بنياد شهيد امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجن،با کارمندان بنياد شهيد ديدار و گفتگو کردند.
رئيس بنياد شهيد ضمن بزرگداشت روز شهيد و تأسيس بنياد شهيد ياد و خاطره همه ي شهدا از جمله شهداي منا، شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي انقلاب را گرامي داشت.
رحيمي با بيان اينکه مردم شهرستان بروجن با تقديم 484 شهيد،1236 جانباز و 78 آزاده دين خود را به نظام ادا کرده اند افزود: خدارا سپاس مي گوييم  که در نظام مقدس جمهوري اسلامي ،زير چتر ولايت ، دريکي از  بهترين نهادها ، به بهترين افراد خدمت  مي کنيم.
فرماندار شهرستان بروجن روز بزرگداشت شهيد و سالروز تأسيس بنياد شهيد به فرمان امام خميني (ره) را به همه کارمندان بنياد شهيدو خانواده هاي محترم شهدا و جانبازان و ايثارگران تبريک گفت. وي تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا را يک وظيفه و ضرورت غير قابل انکاردانست و از کارمندان و رياست بنياد، به خاطر تمام فعاليت هاي انجام شده تشکر و قدرداني کرد.
امام جمعه گفت: خانواده هاي شهدا چشم و چراغ مملکت  هستند وطبق فرموده ي  مقام معظم رهبري قلم از نوشتن ثواب خدمت به خانواده هاي شهدا عاجز است چراکه آن ها سرمايه هاي زندگي خود را از دست داده اند.
هراتي مطلق از زحمات کارکنان بنياد شهيد تشکر کرد و روز شهيد را به همه تبريک گفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08