بازديد ميداني فرماندار و اعضا شوراي تامين از نقاط مستعد حادثه خيز در بخش بلداجي

کد خبر: 31750 تاریخ انتشار: 1398/01/06
نمایش: 951
اخبار
در پي بارش باران و جاري شدن روان آب ها، فرماندار دستور تخليه بخشي از شهرک شهيد بهشتي نقنه را به منظور حفظ امنيت جاني ساکنان صادر کرد.
فرماندار شهرستان بروجن به همراه اعضاي شوراي تامين با توجه به شرايط ويژه منطقه چغاخور در دهستان چغاخور از توابع بخش بلداجي از عصر روز دوشنبه مستقر وآماده خدمت رساني بودند.
مشکلات روستاهاي خدر آباد، سيف آباد، حسين آباد، ساکي آباد، سيبک و گلوگرد از نزديک مورد بررسي قرار گرفت ومديريت شد.
يک اکيپ با مديريت سرپرست بخشداري گندمان در مرکز بخش گندمان استقرار يافته که طبق گزارش،روستاهاي امام قيس، تگرگ آب و کنارک سفلي تا حدودي دچار سيل گرفتگي شده که با همياري راهداري و حمل و نقل جاده اي،دهياري ها و مردم کنترل شد.
اکيپ ديگري به سرپرستي معاون عمراني و برنامه ريزي در محل فرمانداري مستقر و از محلات و مسيل هاي شهربروجن، نقنه، سفيد دشت، فرادنبه و روستاي دهنو بازديد و سرکشي هاي متعدد شد و علي رغم شدت بارش رخدادهاي حاصله به خوبي مديريت شد.
رئيس هواشناسي بروجن بيان کرد: ميزان بارش ناشي از سامانه در شهر بروجن تا ساعت 5ونيم بامداد،به 73 ميلي متر افزايش يافت.
روابط عمومي بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن گفت: تا ساعت 6صبح امروز، مصدوم ناشي از سيل و آبگرفتگي به بيمارستان بروجن ارجاع داده نشده است.
وي اظهار داشت: کادر درماني بيمارستان جهت بروز هر گونه حادثه احتمالي آماده باش مي باشد.
در پي بارش باران و جاري شدن روان آب ها ،فرماندار دستور تخليه بخشي از شهرک شهيد بهشتي نقنه را به منظور حفظ امنيت جاني ساکنان صادر کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08