مسئولان شهرستان بروجن با حضور در ستاد فرماندهي سپاه، روز پاسدار را به پاسداران وطن تبريک گفتند.

کد خبر: 41787 تاریخ انتشار: 1398/01/20
نمایش: 1829
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: امروز ملت ايران بر خود مي بالد و افتخار مي کند که سرباز و حامي نهاد برخاسته از دل مردمي است که منفورترين رژيم بين المللي (آمريکا)، آن را تروريست مي خواند.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن تبريک اعياد شعبانيه، ولادت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار گفت: ما به وجود همه عزيزانمان در سپاه افتخار مي کنيم چرا که سپاه نماينده عزت و آبرو و شرف هر ايراني و حافظ دستاوردهاي نظام  در تمام ابعاد مي باشد.
مسعود ملکي تصريح کرد: امروز ملت ايران بر خود مي بالد و افتخار ميکند که سرباز و حامي نهاد برخاسته  از دل مردمي است که منفورترين رژيم بين المللي (آمريکا)، آن را تروريست مي خواند.
ملکي تصريح کرد: يکي از اصول و پايه هاي سياست خارجي جمهوري اسلامي دفاع از مظلومين در هرکجاي عالم مي باشد که سپاه پاسداران از عهده اين مهم به خوبي برآمده است.
وي بيان کرد: همه مردم و مسئولين به  سپاه افتخار مي کنيم و اين روز را به همه ي  شما عزيزان تبريک عرض مي کنيم.
فرمانده سپاه ناحيه بروجن گفت: اين توهين آمريکا صرفا توهين به سپاه نبود، بلکه توهين به يک کشور مستقل که مي خواهد روي پاي خود بايستد و آرمان هاي خود رامحقق کند مي باشد.
اسماعيل عظيمي بيان کرد: امروز آمريکا مي خواهد خودش را در جايگاهي قرار دهد که قدرت مآبانه جلوه کند، ولي به گفته مقام معظم رهبري امروز روز افول آمريکاست.
عظيمي با بيان اينکه امروز همدلي و اتحاد ما بيشتر شد و دشمنان هرکجا که نياز به همدلي و اتحاد داريم، خودشان زمينه را براي ما فراهم ميکنند گفت: اينکه شما عزيزان امروز در کنار سپاه هستيد و خود راسپاهي دانستيد جاي تشکر و قدرداني دارد.
وي در پايان اظهار کرد: ما به سپاهي بودن و لباس مقدس سپاه افتخار مي کنيم که لباس شهداست، و اميدواريم به بالاترين آرزويمان که شهادت است نائل شويم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08