بررسي مشکلات شرکت تعاوني ايثارگران کوثر

کد خبر: 41808 تاریخ انتشار: 1398/01/23 02:38:48
نمایش: 630
اخبار
مدير عامل و اعضاي هيات مديره شرکت تعاوني کوثر با فرماندار ونماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، روز پنج شنبه مدير عامل و اعضاي هيات مديره شرکت تعاوني کوثر با فرماندار ونماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت و گو کردند.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن تشکر از حضور مديران استاني ونماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي که حساسيت خاصي را در خصوص اين موضوع داشتند گفت: در خصوص اراضي شرکت تعاوني کوثر به لحاظ دفاع ازحقوق جامعه ايثارگري مشکلات و مسائل را با حساسيت دنبال مي کنيم.
مسعود ملکي خاطر نشان کرد: در بحث خسارتهاي وارد شده در خشکسالي، بايد امور اراضي به صورت ويژه موضوعات را پيگيري و راهکار ارائه دهند.
ملکي بابيان اينکه اگر آب موجود باشد مشکلي جهت تخصيص آن وجود ندارد افزود: عدم تخصيص به دليل خشکسالي و عدم وجود آب مي باشد که بايد تدابير لازم در اين خصوص انديشيده شود.
در پايان نماينده مردم شهرستان بروجن گفت: با يک نگاه مثبت سعي مي کنيم نهايت مساعدت را براي اين شرکت داشته باشيم تا بتوانيم يک توليد را احيا کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08