ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشريت

کد خبر: 41857 تاریخ انتشار: 1398/02/01 00:33:24
نمایش: 573
اخبار
پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت ولادت با سعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج)
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار در پيامي ، فرا رسيدن نيمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدي موعود(عج) را که به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاري شده است را به مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهرستان بروجن تبريک گفت.
متن اين پيام به شرح ذيل است:
نيمه شعبان، آفتابي ترين روز خلقت و مژده ي  سپيده دم رهايي جاودانه انسانهاي ستمديده از بند طاغوتيان عدالت ستيز و حقانيت گريز زمين است. اکنون که جهان بيش از هر زمان ديگري، در تب انتظار يگانه منجي خود مي سوزد و انسانيت ، ظهور پرچمدار حکومتي فراگير و عدالت گستر را به انتظار نشسته، بر ماست که در عصر غيبت، با انتظار فرج که از برترين عبادت هاست ، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم وفساد، زمينه ساز حکومت جهاني حضرتش باشيم و از پيشگاه حق تعالي ظهورش را طلب نماييم.
اينجانب خجسته ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(ارواحنا له الفداه) و همچنين روز سربازان گمنام آن حضرت را به پيشگاه رهبر معظم انقلاب و به همه محبان و منتظران حضرتش به ويژه مردم شريف شهرستان بروجن تبريک عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان تعجيل در فرج مبارک آن حضرت و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را با پيروي از منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) ، براي همگان مسئلت مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08