به مناسبت روز جهاني کارگر+تصاوير

کد خبر: 41902 تاریخ انتشار: 1398/02/11
نمایش: 1760
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني کار وکارگر،از واحد هاي صنعتي-توليدي سطح شهرستان بروجن بازديد به عمل آورد و واز نزديک روزکارگر را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار ، امام جمعه و نماينده مردم شهرستان بروجن درمجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان شهرستاني و استاني به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني کار وکارگر،از کارخانه فشفشه و ترقه سازي بلداجي ،شرکت فولاد و ورق خودرو سفيد دشت و کارخانه بستني سازي داتيس بروجن و واحد توليدي صنعتي ظريف مصور بازديد به عمل آوردند و واز نزديک روزکارگر رابه اين بزرگواران تبريک گفتند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اينکه همه واقفيم که رکن اساسي کار و توليد، کارگران هستند، بيان داشت: گراميداشت روز جهاني کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شريف و مؤمن ايران اسلامي، فرصتي شد تا زحمات بي بديل شماعزيزان را ارج نهيم.
مسعود ملکي ضمن اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري درخصوص اميد واقع بينانه‌ به آينده و نقش بي بديل جوانان، چشم از بيرون برداشتن و اتکا به داشته ها،تصريح کرد: بايد بر مبناي داشته ها و خود اتکايي در راستاي رونق توليد و پيشرفت اقتصادي ايران اسلامي با عزم جدي گام برداريم .
وي با بيان اين موضوع که هوش و استعداد ايراني مي تواند منشا اثرات مثبت و سازنده باشد، بيان داشت: اتکا به خودباوري و يقين به توانمندي نيروي انساني باعث رشد و شکوفايي در عرصه توليد خواهد شد‌.
در
پايان بازديدها جلسه هم انديشي کارگران با فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن و مديران استاني و شهرستاني برگزار شد.  
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08