جلسه برنامه ريزي بزرگداشت سوم خرداد

کد خبر: 41959 تاریخ انتشار: 1398/02/21
نمایش: 730
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: عمليات بيت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس بود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه برنامه ريزي بزرگداشت سوم خرداد با حضور مسئولين ادارات شهرستان به منظور هر چه با شکوه تر برگزار نمودن برنامه هاي بزرگداشت سوم خرداد به رياست فرماندار در سالن جلسات فرمانداري تشکيل شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: عمليات بيت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس بود و معادلات سياسي و نظامي دشمنان انقلاب اسلامي را بر هم زد.
 مسعود ملکي تصريح کرد: آزادسازي خرمشهر با تکيه بر علم و ايمان نيروهاي داخلي از نقاط عطف تاريخ معاصر ايران به شمار مي آيد به طوري که امام راحل در اين خصوص فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
ملکي افزود: سالروز آزادسازي خرمشهر به عنوان يک روز ملي در کشور شناخته شده است، لذا همه دستگاه هاي اجرايي بايستي با برنامه ريزي، تدابير لازم در خصوص برگزاري مراسم با شکوه در راستاي گراميداشت اين رويداد مهم اتخاذ نمايند.
فرمانده سپاه ناحيه بروجن در ادامه گفت: بيش از 72 برنامه فرهنگي به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر قهرمان در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.
عظيمي غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا ، تجليل از خانواده هاي جانبازان، شهدا و ايثارگران را تعدادي از  اين برنامه ها عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08