مرحله اجرايي طرح ملي کنترل فشار خون

کد خبر: 42098 تاریخ انتشار: 1398/03/24
نمایش: 677
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن مرحله اطلاع رساني و آگاهي بخشي بسيج ملي کنترل فشار خون را بسيار مطلوب ارزيابي و تاکيد کرد: کليه دستگاه هاي اجرايي و ادارات همکاري لازم را در راستاي هر چه بهتر برگزار شدن اين طرح در فاز اجرايي داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار و رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن روز پنج شنبه 23 خرداد در چند پايگاه کنترل فشار خون اين شهر حضور يافتند و از نحوه پيشرفت و اجراي اين طرح  ملي بازديد کردند.

فرماندار ضمن تقدير از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن به پاس تلاش براي ارتقاي سلامت مردم، با بيان اينکه اين طرح با هدف آگاهي از وضعيت جسمي افراد اجرا ميشود، گفت: متاسفانه امروزه آمار ابتلا به فشار خون در کشور ما بالا بوده و از مردم تقاضا ميکنيم که همکاري لازم را در اجراي اين طرح داشته باشند و به بسيج ملي کنترل فشار خون پيوسته و فشار خون خود را اندازه گيري کنند.

مسعود ملکي  مرحله اطلاع رساني و آگاهي بخشي بسيج ملي کنترل فشار خون را بسيار مطلوب ارزيابي و تاکيد کرد: کليه دستگاه هاي اجرايي و  ادارات همکاري لازم را در راستا ي هر چه بهتر اجرا شدن اين طرح در فاز اجرايي داشته باشند.

ملکي افزود: در شهرهاي فرادنبه، سفيد دشت، نقنه،  بلداجي و گندمان هرکدام يک پايگاه و سه  پايگاه  نيز در نقاط  شلوغ شهر بروجن و همچنين يک  پايگاه  سيار با تجهيز کردن يک دستگاه ميني بوس با توقف در مسير هاي پرتردد فشار خون مردم را کنترل و اندازه گيري مي کنند.

گفتني است طرح "بسيج ملي کنترل فشار خون بالا " جهت غربالگري افراد بالاي 30 سال از18خرداد در کليه مراکز خدمات جامع سلامت، پايگاه هاي سلامت ثابت و سيار شهري و خانه هاي بهداشت روستايي اجرا مي شود و تا 15 تير ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08