شوراي برنامه ريزي و توسعه شهرستان بروجن

کد خبر: 42173 تاریخ انتشار: 1398/04/13
نمایش: 684
اخبار
جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه با موضوع تصويب سند توسعه اقتصادي شهرستان به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه با موضوع تصويب سند توسعه اقتصادي شهرستان به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور معاونت توسعه و برنامه ريزي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض تبريک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)،  با بيان اينکه در نظام برنامه ريزي کشور حرکت رو به جلويي شکل گرفته اظهار داشت: در اين نظام، ساختاري ايجاد شده است که مقامات محلي  بتوانند بنابر شرايط و اقتضائات اختيار توزيع منابع را داشته باشند.

مسعود ملکي اظهار داشت: سند توسعه اقتصادي شهرستان بروجن تدوين شده تا بتوانيم ظرفيت هاي اقتصادي شهرستان را شناسايي و فعال کرده و ظرفيت ها را به درآمد اقتصادي تبديل کنيم.

گفتني است سند توسعه اقتصادي شهرستان بروجن در 3 بخش ( مباني نظري و روش شناسي)، (معرفي شهرستان ) و ( طرح ها و پروژه هاي موثر در توليد و اشتغال ) تدوين شده است.

در اين سند همچنين محدوديتهاي محيط زيستي، اجتماعي و قانوني  پروژه هاي شهرستان و سرمايه گذاري مورد نياز به تفکيک دستگاه هاي اجرايي، تعيين اولويت ها و محورهاي اصلي توسعه و پيشران هاي محرک اقتصادي در شهرستان،  شناسايي طرح ها و پروژه هاي عمراني و سرمايه گذاري اولويت دار موثر در توليد و اشتغال شهرستان و... آمده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08