سومين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال 98 برگزار شد.

کد خبر: 42233 تاریخ انتشار: 1398/04/26
نمایش: 653
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در هفته دولت بيمارستان 239 تختخوابي شهرستان بروجن تجهيز و به بهره برداري خواهد رسيد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سومين جلسه شوراي اداري شهرستان به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و مدير کل بهزيستي استان و ساير اعضا در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن 26 تير ماه سالروز آغاز فعاليت شوراي نگهبان را تبريک گفت و بيان داشت: شوراي نگهبان از ابتدايي ترين نهادهاي انقلابي بوده که به حکم امام خميني (ره) تشکيل شد و اين شورا وظيفه دارد هر قانون تصويب شده در مجلس را با قانون اساسي و قوانين شرعي اسلام مطابقت دهد و نظارت استصوابي بر کليه انتخابات کشور از وظايف ديگر شواري نگهبان است.

مسعود ملکي با اشاره به سياست آمريکايي ها، خاطر نشان کرد: سياستي که دنياي زور در عرصه هاي مختلف بر اين نظام دارد، فشار حداکثري بر مردم براي جدا کردن مردم از حاکميت و هدفشان تضعيف نظام مي باشد.

ملکي با تأکيد بر پاسخگويي مسئولان به مردم گفت: ناکارآمدي و بي تفاوتي از برخي دستگاه ها، موجب نارضايتي مي شود و انتظار است در بحث هاي کاري با اشراف بر قوانين و وظايف و حضور ميداني با مردم ارتباط مستمر داشت و خدمتگزار مردم بود.

وي افزود: تخصيص 32 ميليارد تومان از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي بروجن زمينه تکميل و بهره برداري بخشي از  پروژه هاي نيمه تمام را فراهم خواهد نمود.

فرماندار بروجن بيان داشت: درهفته دولت اتفاقات بسيار خوبي در شهرستان بروجن خواهد افتاد و بيمارستان 239 تختخوابي بروجن تجهيز و به بهره برداري خواهد رسيد.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: پروژه احداث پلي کيلينيک تخصصي تامين اجتماعي در بروجن مصوبه هيئت مديره را اخذ نموده و اين مجموعه درماني با اعتبار 30 ميليارد توماني در شهرک الهيه احداث خواهد شد.

خديجه ربيعي اظهار داشت: 30 درصد مدارس شهرستان بروجن تخريبي بوده و به منظور ساخت و ساز فضاهاي آموزشي 14 ميليارد تومان تخصيص داده شده و در شهرهاي مختلف در حال اجرا مي باشد.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08