نشست خبري فرماندار شهرستان بروجن با اصحاب رسانه

کد خبر: 42350 تاریخ انتشار: 1398/05/19
نمایش: 897
اخبار
به مناسبت هفته خبرنگار نشست خبري و مراسم تجليل از خبرنگاران با حضور فرماندار شهرستان بروجن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به مناسبت هفته خبرنگار، نشست خبري و مراسم تجليل از خبرنگاران شهرستان بروجن با حضور فرماندار، خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در نشست خبري با اصحاب رسانه ضمن عرض خير مقدم و تبريک هفته خبرنگار گفت: انتقاد نکردن اصحاب رسانه خواسته نامعقولي است.
مسعود ملکي با اشاره به اين که پيشنهاد و انتقاد منصفانه بايد وجود داشته باشد، تصريح کرد: تحليل گران معتقدند مديري که از پاسخگويي فرار کند و تنها زمان نياز به سراغ خبرنگاران برود، هم جامعه و هم مردم ضرر خواهند کرد، در چنين فضايي آگاهي نيست و بايد شاهد شبهات باشيم.
ملکي تأکيد کرد: هر مدير و مسئولي بايد با اصحاب رسانه ارتباط داشته باشد تا مردم به صورت ملموس شاهد عملکرد او باشند.

وي با اشاره به اين که طي10 ماه 40 جلسه شوراي تأمين در شهرستان بروجن داشتيم گفت: تا پايان تيرماه 58 بار مسئولان استاني را به شهرستان بروجن آورديم.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن بيان اينکه ابتداي راه آهن اصفهان، چهار محال و بختياري- خوزستان در اين استان، بروجن شهر سفيد دشت است تصريح کرد: ادامه آن به سمت لردگان و يا شهرکرد سپس لردگان بايد در طرح مطالعاتي مشخص شود.
وي تأکيد کرد: اين پروژه با حساسيت ويژه در حال پيگيري و حدودا 15 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
ملکي با بيان اينکه طول مسير راه آهن 92 کيلومتر است، گفت: 270 ميليارد تومان اعتبار براي آن برآورد شده است.

ملکي با اشاره به بيمارستان 239 تختخوابي بروجن گفت: 56 ميليارد تومان براي بيمارستان هزينه شده و 100 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
فرماندار بروجن گفت: 20 ميليارد تومان تجهيزات خريداري شده است، بخشي از تجهيزات نصب و برخي از آن هم باقي مانده است، اين بيمارستان در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد.

وي به انتخابات مجلس شوراي اسلامي که در اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود اشاره کرد و گفت: انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان بروجن برابر مر قانون، انصاف، عدالت و ضوابط انتخاباتي پيگيري خواهد شد و دنبال مشارکت حداکثري مردم در انتخابات هستيم.

ملکي در ادامه در پاسخ به اين سوال که فاضلاب شهرک صنعتي بروجن منجر به ايجاد بوي نامطبوعي در برخي مناطق مي‌شود گفت: امسال در قالب کميته برنامه ريزي شهرستان در اولويت نخست افزون بر هشت ميليارد براي بخش زير ساخت هاي صنعتي لحاظ کرديم تا پيمانکار با تجهيزات لازم اين مشکلات را مرتفع نمايد.

فرماندار بروجن با بيان اينکه بالغ بر 150 ميليارد تومان براي تکميل پروژه هاي نيمه تمام نياز است گفت: بخشي از اين پروژه ها ملي و بخشي نيز استاني مي باشد.
وي خاطر نشان کرد: امسال سه و نيم ميليارد تومان در عرصه فرهنگ هزينه خواهد شد.
در پايان اين نشست با اهداي لوح سپاس و هدايا از اصحاب رسانه و خبرنگاران تجليل شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08