جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت برگزار شد.

کد خبر: 42410 تاریخ انتشار: 1398/05/28
نمایش: 582
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: در هفته دولت بيش از 40 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 37 ميليارد تومان با اشتغال بيش از 200 نفر به بهره برداري مي‌رسد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه برنامه ريزي و هماهنگي بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار، بخشداران و رؤساي ادارات شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر بر اجراي هرچه با شکوه تر برنامه هاي هفته دولت در اين شهرستان تأکيد کرد و اظهار داشت: در اين هفته بيش از 40 پروژه عمراني در سطح شهرستان با اعتباري بالغ بر 37 ميليارد تومان و با اشتغال بيش از 200 نفر به بهره برداري مي رسد.

 مسعود ملکي گفت: اين هفته بهترين زمان و فرصتي مناسب براي بيان ارائه گزارش و تبيين فعاليت ها و دستاوردها و عملکرد دولت است.

ملکي بر کيفيت اجراي برنامه‌هاي هفته دولت بصورت منسجم، منظم و برنامه‌ريزي شده تاکيد کرد .

وي با بيان اينکه بايد در هفته دولت فضاي نشاط و اميد در جامعه تزريق شود، اضافه کرد: برنامه هاي اين هفته بايد با رويکردهاي اجتماعي و با مشارکت گسترده مردم در سطح شهرها و روستاها برگزار شود.

وي افزود: برنامه هاي مختلفي براي گراميداشت هفته دولت در شهرستان برگزار خواهند شد که از جمله اين برنامه ها مي‌توان به تجديد ميثاق با آرمانهاي معمار کبير انقلاب اسلامي و شهداي هفته دولت، ديدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي عمراني، تجليل از کارمندان ادارات، بازديد از طرح هاي عمراني در شهرستان و … اشاره کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08