بازديد سرزده فرماندار شهرستان بروجن از ادارات

کد خبر: 42418 تاریخ انتشار: 1398/05/30
نمایش: 627
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌هاي اجرايي از جمله اقداماتي است که در اين شهرستان براي ارتقاي سطح کيفي خدمات دولتي به مردم ادامه خواهد يافت.
فرماندار شهرستان بروجن صبح چهارشنبه در راستاي رسيدگي به امور، مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه‌هاي دولتي از اداره اوقاف و امور خيريه و حفاظت محيط زيست اين شهرستان به صورت سرزده بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مسعود ملکي فرماندار در جريان اين بازديدها و ديدار با کارکنان ادارات از نزديک به بررسي مسائل و مشکلات مراجعين و نحوه پاسخگويي مسئولين به مردم پرداخت و بر جدي گرفتن نظم اداري، تکريم ارباب رجوع و وجدان کاري در حل مشکلات شهروندان تأکيد نمود.

فرماندار بروجن هدف از  بازديد هاي سرزده را ارزيابي نقاط قوت و ضعف بخش هاي مختلف خدمت رساني ادارات دولتي به مردم شهرستان و آگاهي از مشکلات و دريافت پيشنهادها براي پيشرفت امور عنوان کرد.

مسعود ملکي افزود: سيستم اداري بايد تلاش کند تا با بهره مندي از امکانات و سرمايه‌هاي موجود و توانمندسازي و توان افزايي خود چرخه مناسب خدمات را ارائه دهد.

وي تصريح کرد: در راستاي بهبود خدمات به مردم و به منظور عملياتي شدن تکريم حقوق ارباب رجوع بازديد از ادارات به طور مستمر صورت مي گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08