پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

کد خبر: 42423 تاریخ انتشار: 1398/06/02
نمایش: 763
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي هفته دولت و روز کارمند را به تمامي کاركنان دستگاه هاي شهرستان تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند، مسعود ملکي با صدور پيامي هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي خصوصاً شهداي دولت، شهيدان رجايي و باهنر و روز کارمند را تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:
 
بسمه تعالي
هفته نخست شهريور ماه، يادآور شهادت اسوه هاي مجاهد دولت، شهيدان رجائي و باهنر است و چه مبارک است که نام وخاطره آنان به نام هفته دولت گره خورده تا به عنوان سرمشقي نمونه، پايدار و ماندگار براي خادمين ملتها باشد.
هفته دولت فرصتي است تا نيروهاي خدوم دولت در تجديد پيمان با شهيدان رجايي و باهنر افق هاي تازه اي از پيشرفت و توسعه را طراحي و همدلي و همزباني را به منصه ظهور رسانده و با تدبير، زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون کشور در حيطه هاي مختلف به ويژه در زمينه گسترده شدن روحيه اميد در دل تمامي ايرانيان را فراهم آورند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و  به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بروجن تبريک عرض نموده،  توفيق روزافزون، سلامتي و بهروزي همگان را ظل توجهات حضرت وليعصر (عج) از درگاه پروردگار سبحان مسألت مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08