پذيرايي خادمان حسيني از زائران اربعين

کد خبر: 42498 تاریخ انتشار: 1398/06/10
نمایش: 842
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: با کمک و مشارکت مردم و خيران، 1 موکب در سطح شهر بروجن و 3 موکب در کشور عراق به زائران اربعين حسيني خدمات رساني خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، رئيس ستاد عتبات عاليات استان و شهرستان، اعضاي ستاد عتبات عاليات و موکب داران شهرستان در خصوص اعلام آمادگي موکب هاي شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني با فرماندار ديدار و گفتگو کردند.
فرماندار شهرستان ضمن عرض تسليت ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان، پياده روي اربعين حسيني در کربلا را سمبل وحدت و ولايتمداري عنوان نمود و گفت: اين راهپيمايي بزرگترين حرکت خود جوش مذهبي و سياسي جهان است که عظمت اسلام و پيام عاشورا را به جهانيان اعلام مي‌کند.
مسعود ملکي با تاکيد بر مردمي شدن برنامه‌هاي اربعين حسيني، افزود: هر چه به سمت مردمي کردن امور در بحث اربعين حسيني گام برداريم، موفقيت بيشتري حاصل خواهد شد.
ملکي با توجه به ضرورت آمادگي براي استقبال هرچه بهتر از زائران حسيني، خواستارهمکاري بيشتر شهرداري ها و شوراها  براي جذب و ساماندهي کمک هاي مردمي به موکب داران شد.
وي با بيان اينکه براي چندمين سال متوالي با برپايي موکب به صورت مردمي و خود جوش از زائران حسيني در کربلا پذيرايي مي‌شود اظهار داشت: کمک هاي مردمي را با هماهنگي و مديريت ستاد عتبات عاليات در شهرستان به سوي موکب ها سوق مي‌دهيم.
وي افزود: با کمک و مشارکت مردم و خيران، 1 موکب در سطح شهربروجن و 3 موکب در کشور عراق به زائران اربعين حسيني خدمات رساني خواهند کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08