ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان بروجن

کد خبر: 42631 تاریخ انتشار: 1398/07/08
نمایش: 735
اخبار
پنجمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان در سال 98 با موضوع اشتغال به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، پنجمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان با موضوع اشتغال به رياست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت مسائل مربوط به جوانان بر لزوم برگزاري منظم جلسات ستاد ساماندهي امور جوانان  تأکيد کرد و مشکل اشتغال جوانان را يکي از دغدغه هاي جوانان و موضوع اصلي جلسه برشمرد و از ادارات عضو ستاد ساماندهي امور جوانان   خواست تا از ظرفيت هاي خود براي ايجاد فضاهاي مناسب کسب و کار استفاده کنند.

مسعود ملکي اظهار داشت: با فراهم کردن فرصت هاي اشتغال، نرخ بيکاري را کاهش دهيم و در سالي که توسط مقام معظم رهبري رونق توليد نام گرفته است با حمايت از واحد هاي توليدي فرصت هاي کاري بيشتر را فراهم و به اين شعار جامه عمل بپوشانيم.

ملکي تأکيد کرد: از طرح هايي که به آن ها تسهيلات پرداخت گرديده است بازديد شود که به نتيجه نهايي و بهره برداري برسند تا تسهيلاتي که پرداخت شده است بازده داشته باشند.

وي تصريح کرد: اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعي نسبت به اطلاع رساني از طريق فضاي مجازي ، نصب بنر در خصوص طرح هاي کاروزي و يارانه دست مزد  فارغ التحصيلان دانشگاهي اقدام نمايد.

ملکي در پايان خواستار پيگيري مجدانه اداره ورزش و جوانان و راه و شهرسازي شهرستان در خصوص تأمين و واگذاري زمين جهت احداث خانه جوان شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08