جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 42759 تاریخ انتشار: 1398/08/02
نمایش: 553
اخبار
ششمين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال 98 به رياست فرماندار درسالن اجتماعات غدير برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، ششمين جلسه شوراي اداري شهرستان به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و ساير اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خير مقدم  با بيان اينکه در بحث خدمات رساني و پاسخگويي به مردم، کم کاري هاي صورت گرفته بايد جبران شود گفت: در بحث پاسخگويي جدي تر باشيد، فاصله خود با مردم را کمتر کنيد و در عرصه ها ميداني حضور داشته باشيم.
مسعود ملکي افزود: اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز موظفند براي ارائه خدمات بيشتر به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
 ملکي اظهار داشت: در بحث رونق توليد و تنظيم بازار، نظارت هاي صورت گرفته و خدمات ارائه شده براي مردم محسوس و ملموس باشد.
وي تأکيد کرد: ستاد تنظيم بازار شهرستان بروجن نظارت بر واحدهاي صنفي مختلف به ويژه نانوايي هاي اين شهرستان را  با هدف کنترل قيمت و کيفيت افزايش دهد.
ملکي افزود: در بحث رونق توليد اگر مي خواهيم به فرامين مقام معظم رهبري پاسخ دهيم و در مقابل دنياي زور ايستادگي کنيم بايد توليد ما رونق داشته باشد.
وي تصريح کرد: سرمايه گذاران را دريابيد تا منجر به توليد شوند و از سرمايه گذار در شهرستان استقبال کنيد که به نفع مردم و شهرستان است، مردم نياز به خدمات بيشتري دارند و بايد نظارت ها را تقويت کنيد.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن گفت: دستگاه هاي اجرايي مرتبط با فعاليت واحدهاي توليدي و صنعتي شهرستان بروجن بايد در تأمين مواد اوليه و فعال کردن کامل طرح هاي نيمه فعال و تعطيل در اين شهرستان کمک کنند.
وي افزود: مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان بروجن موظفند وضعيت جذب اعتبارات و فعاليت طرح هاي ملي استاني و شهرستاني را پيگيري و نتيجه را به فرمانداري اعلام کنند.
ملکي يادآور شد: مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان همچنين وضعيت مطالبات و مسائل جامعه کارگري زيرمجموعه خود را پيگيري کنند.
فرماندار شهرستان بروجن بيان کرد: 160 فقره مسکن محرومان در سطح روستاهاي شهرستان بروجن با پرداخت 65 ميليون تومان تسهيلات کم بازده و کمک بلا عوض احداث خواهد شد.
ملکي گفت: با توجه به اينکه در آستانه فصل بارش ها قرار داريم، در بحث مسيل ها و سد هاي خاکي پيگيري هاي ويژه انجام شود.
وي با بيان اينکه روز شمار انتخابات اعلام شده و کمتر از 40 روز ديگر عملياتي خواهد شد گفت: فعاليت انتخاباتي براي مسئولان و استفاده از اموال دستگاه هاي دولتي ممنوع بوده و با متخلفان به صراحت برخورد خواهد شد.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گفت: طي سه ماه تابستان جاري 230 هزار خودرو و 900 هزار نفر وارد شهرستان بروجن شدند.
مهرداد جوادي افزود: به زودي دومين بازارچه صنايع دستي استان را در شهرستان بروجن خواهيم داشت طراحي آن انجام شده و به زودي ساخت آن آغاز مي شود که در توسعه صنايع دستي و اشتغالزايي مؤثر خواهد بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08