زمين هاي واگذار شده در شهرک صنايع کارگاهي بروجن پس گرفته مي شود.

کد خبر: 42804 تاریخ انتشار: 1398/08/07
نمایش: 610
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در صورت عدم ساخت و ساز و انتقال صنايع نيمه مزاحم به شهرک صنايع کارگاهي، زمين هاي واگذار شده به مالکان پس گرفته خواهد شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: 7 هزار واحد صنفي مجاز در سطح شهرستان مشغول به فعاليت بوده که از اين ميان  200واحد جزء صنايع نيمه مزاحم با درصد آلايندگي بسيار بالا به شمار مي روند.

وي با اشاره به گلايه مندي مردم از فعاليت صنايع نيمه مزاحم در سطح شهر بروجن به ويژه خيابان هاي خيام و رازي گفت: حرفه هاي جوشکاري، آلومينيوم سازي، نجاري، صافکاري و رنگ آميزي اتومبيل، تعميرخودروهاي سنگين و ... جزء صنايع با درصد آلايندگي بالا به شمار مي روند.

ملکي افزود: 400 قطعه زمين در شهرک صنايع کارگاهي بروجن از سال 79 به متقاضيان واگذار شده و صاحبان صنايع با آلايندگي بالا موظف به انتقال کسب و کار خود به شهرک  جديدالاحداث هستند.

فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه ديگر ظرفيتي براي صدور مجوز صنايع نيمه مزاحم در سطح شهر بروجن وجود ندارد اضافه کرد: در آينده اي نزديک و با ورود دستگاه هاي قضايي و بازرسي، زمين هاي واگذار شده به غير در شهرک صنايع کارگاهي بروجن شناسايي و با متخلفان برخورد خواهد شد.

مسعود ملکي همچنين از پلمپ واحدهاي صنفي فاقد پروانه  کسب در شهرستان بروجن خبر داد و گفت : با در خواست اتحاديه هاي صنفي و تأييد اتاق اصناف، واحدهاي غير مجاز توسط نيروي انتظامي پلمپ مي شود.
وي افزود: متقاضيان با دريافت پروانه کسب و اخذ مجوزهاي قانوني، نسبت به دريافت زمين و شروع فعاليت در شهرک صنايع کارگاهي اقدام نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08