کمبود نقدينگي مهم ترين مشکل صنعت گران شهرستان بروجن است.

کد خبر: 42818 تاریخ انتشار: 1398/08/09
نمایش: 587
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به وجود صنايع مختلف در اين شهرستان گفت: کمبود نقدينگي و سرمايه در گردش از مهم ترين مشکلات صنعت گران اين شهرستان است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ، جلسه اي با حضور جمعي از صنعتگران شهرستان بروجن  به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و معاون امور دانش بنيان و شتابدهي علم وفناوري نيروهاي مسلح کشور برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: کمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، نوسانات بازار ارز، تهيه مواد اوليه به خصوص از نوع وارداتي، صادرات و بازاريابي باعث شده تا وضعيت صنعت با مشکلاتي مواجه شود.
مسعود ملکي افزود: هم اينک براي ضمانت هاي قانوني فاينانس مالي در زمينه جذب سرمايه گذار و حامي مالي براي شرکت ها با مشکل قانوني مواجه نيستيم.
ملکي تصريح کرد: البته اين در حالي است که ناهماهنگي بين دستگاهي باعث بروز مشکلاتي براي سرمايه گذاران و صنعت گران و کاهش گرايش آنان به سرمايه گذاري شده است.
وي يادآور شد: در اين زمينه جذب سرمايه گذاران خارجي با مشکلات بيشتري رو به رو شده است.
فرماندار شهرستان بروجن همچنين اظهار داشت: تقويت ارتباط با صنعت گران و حوزه صنعت در کاهش مشکلات آنان نقش اساسي ايفا مي کند.
ملکي تأکيد کرد: ارائه راهکارهاي علمي و کارشناسي به منظور رفع مشکلات موجود در حوزه صنعت بايد در دستور کار مسئولان ملي، استاني و شهرستاني مرتبط باشد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08