جلسه کميته کارگري شهرستان بروجن

کد خبر: 42844 تاریخ انتشار: 1398/08/13
نمایش: 656
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به روند توليد در اين شهرستان گفت: بروز مشکلات اقتصادي نتوانست بر روند چرخه توليد در اين شهرستان تأثير منفي بگذارد و چرخه توليد صنعت در بروجن مي چرخد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته کارگري شهرستان به رياست فرماندار و با حضور اعضا با محوريت موانع و مشکلات کارگاه هاي صنعتي، شرکت هاي توليدي و شهرداري هاي اين شهرستان  برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن تأکيد کرد: با وجود مشکلات فراوان در نوسانات بازار ارز، افزايش نرخ کرايه بار، ارزش افزوده، ماليات و کمبود نقدينگي، اما همچنان چرخ صنعت و توليد در 5 شهرک و ناحيه صنعتي اين شهرستان مي چرخد.
وي افزود: مشکلات بخش توليد در شهرستان بروجن شناسايي ودر کميته تخصصي تسهيل و رفع موانع توليد، جذب سرمايه گذاري و اقتصاد مقاومتي راهکارهاي علمي و کارشناسي براي رفع آن ارائه شده است.
ملکي تصريح کرد: هر مشکلي که در بخش توليد شهرستان بروجن قابليت رفع در سطح استان و شهرستان را ندارد پس از بررسي ، تجزيه و تحليل علمي و کارشناسي به مراجع ذي ربط و ذي صلاح در سطح ملي ارائه شود.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: تأمين مواد اوليه کارخانه ها و شرکت هاي توليدي و همچنين خروج بار و فراورده هاي توليدي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نقش مستقيم دارد.
وي گفت: فعالان توليد و صنعت شهرستان بروجن به گونه اي برنامه ريزي کنند که از انباشت توليدات و فراورده هاي توليدي جلو گيري شود.
ملکي تأکيد کرد: روان سازي تهيه مواد اوليه ، حمل بار و تلاش براي صادرات توليدات شهرستان بروجن بايد مورد توجه تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط در سطح ملي، استاني و شهرستاني باشد.
گفتني است فعالان حرفه ها، شرکت هاي توليدي و شهرداران در اين نشست ديدگاه ها، نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را براي ارتقاي کمي و کيفي بخش توليد و کاهش و رفع مشکلات اين حوزه ارائه کردند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08