واحدهاي صنعتي بروجن نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتي

کد خبر: 42857 تاریخ انتشار: 1398/08/14
نمایش: 713
اخبار
فرماندار در بازديد از ظرفيت هاي صنعتي شهرستان بروجن گفت: شرايط سرمايه گذاري در شهرک هاي صنعتي اين شهرستان فراهم است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، فرماندار شهرستان بروجن، مدير کل و معاونان صدا و سيماي مرکز چهار محال و بختياري از ظرفيت هاي صنعتي شهرستان بروجن بازديد کردند.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه استقرار 40 درصد از صنايع بزرگ و مهم استان در 5 قطب صنعتي با زير بناي يک هزار و 802 هکتار مي باشد گفت: شهرستان بروجن به عنوان پايتخت صنعتي استان به شمار مي آيد.
مسعود ملکي با بيان اينکه ظرفيت اشتغال بيش از 6800 نفر در 280 واحد صنعتي فراهم شده افزود: تکميل زير ساخت آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات در شهرک هاي صنعتي شرايط بسيار خوبي براي سرمايه گذاري بخش خصوصي فراهم کرده است.
وي واحد توليدي، صنعتي ظريف مصور بروجن را نمونه بارز اقتصاد مقاومتي عنوان کرد و اظهار داشت: اين واحد توليدي با توليد 17 کالاي متنوع از قبيل موکت، کالاي خواب، کفپوش اتومبيل، چسب صنعتي و .. زمينه اشتغال 1300 نفر را فراهم کرده است.
ملکي بهره گيري از توان نيروي داخلي، مديريت صحيح، جلوگيري از خام فروشي، توليد ابزار و قطعات صنعتي در داخل اين مجموعه را عامل موفقيت و پيشرفت اين واحد توليدي- صنعتي عنوان کرد.
مدير کل  مرکز صدا و سيماي چهار محال و بختياري با ابراز خرسندي از ظرفيت هاي ارزشمند صنعتي در شهرستان بروجن و استفاده از ظرفيت خيران در توسعه و پيشرفت اين زير ساخت مهم، از تهيه و توليد مستندات تلويزيوني با محوريت خيران و صنعتگران و پخش در شبکه استاني و ملي خبر داد.
افشار نيا ابراز اميدواري کرد با اين اقدام بيش از پيش زمينه توسعه صنعت و ترويج سنت حسنه خيري فراهم شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08