کميسيون ايمني راه هاي شهرستان بروجن

کد خبر: 42870 تاریخ انتشار: 1398/08/16
نمایش: 613
اخبار
جلسه کميسيون ايمني راه هاي شهرستان بروجن با هدف ايمن سازي محورهاي ارتباطي و بررسي راهکارهاي کاهش تلفات و حوادث جاده اي به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميسيون ايمني راه هاي شهرستان بروجن با هدف ايمن سازي محورهاي ارتباطي و بررسي راهکارهاي کاهش تلفات و حوادث جاده اي به رياست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تأکيد بر لزوم هماهنگي دستگاه هاي ذيربط در بحث ايمني راه ها و تصادفات جاده اي گفت: از دستگاه هاي مرتبط با ايمني راه ها انتظار مي رود در مسائل مربوط به اين حوزه با تعامل، هم افزايي و به صورت هماهنگ عمل کنند.
مسعود ملکي شناسايي طرح هاي اولويت دار در بحث ايمني راه هاي شهرستان را مورد تأکيد قرار داد و افزود: نقاط حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان بايد در اين کميته اولويت بندي شوند و با اختصاص اعتبارات لازم نسبت به بالا بردن ضريب ايمني آنها اقدام شود.
وي با تأکيد بر اينکه اولويت اصلي ما پيشگيري از حوادث جاده اي است، اظهار داشت: 70 کيلومتر از محور مواصلاتي شهرکرد، بروجن، خوزستان در حوزه جغرافيايي شهرستان بروجن ايمن و آشکار سازي شد.
ملکي همچنين نصب 2 هزار و 800 تابلو و علائم ايمني، اجراي حفاظ، تعمير و اصلاح گاردريل و نصب چراغ چشمک زن و ... را از مهم ترين اقدامات انجام شده در محورهاي مواصلاتي عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08