ارائه گزارش عملکرد توسط فرماندار شهرستان بروجن در نماز جمعه

کد خبر: 42872 تاریخ انتشار: 1398/08/17
نمایش: 617
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: روند احداث ساختمان بيمارستان بروجن به طور کامل انجام و هم‌اکنون ۸۰ درصد تجهيزات آن نصب شده و تا دهه فجر سال‌جاري قابل بهره‌برداري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي  روز جمعه در جمع نمازگزاران تأکيد کرد: جاده چهار خطه بروجن _ شهرکرد، بيمارستان بروجن، مسأله آب در بخش‌هاي مختلف آشاميدني، کشاورزي و صنعتي، شبکه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب شهرها، کشاورزي، ‌دامپروري، اشتغال، تنظيم بازار، نظارت بر واحدهاي خدماتي صنفي و برگزاري انتخابات اسفند سال‌جاري جزء مهمترين مسائل روز در شهرستان بروجن است.
وي يادآور شد: البته در برخي طرح‌ها مانند جاده چهار خطه بروجن – شهرکرد با وجود تلاش‌هاي صورت گرفته اما کوتاهي‌هايي هم از سوي پيمانکار وجود داشت.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده علاوه بر رفع مشکلات اين جاده ۳ کيلومتر از طول مسير باقيمانده که تا دهه فجر امسال بهره‌برداري خواهد شد.
وي گفت: روند احداث ساختمان بيمارستان بروجن به طور کامل انجام و هم‌اکنون ۸۰ درصد تجهيزات آن نصب شده و تا دهه فجر سال‌جاري  قابل بهره‌برداري است.
ملکي مسأله آب را از مهمترين دغدغه‌ها و مطالبه‌هاي مردم و مسئولان شهرستان بروجن اعلام و تأکيد کرد: بخش مرکزي هم‌اکنون خشک‌ترين نقطه اين شهرستان با دربرگيري ۷۰ درصدي جمعيت در ۴ شهر بروجن، فرادنبه، سفيددشت و نقنه بوده که آسيب‌هاي فراواني ديده است.
فرماندار شهرستان بروجن تصريح کرد: ۲ هفته قبل از طريق ويدئو کنفرانس جلسه‌اي با حضور مسئولان ملي و استاني بخش آب برگزار و مقرر شد براي شهر سفيددشت از طريق تملک، اجاره و حفر چاه اقدام کنند.
وي يادآور شد: هم‌اکنون۵۰ درصد آب آشاميدني شهر سفيددشت با تانکر و به صورت سيار تامين مي‌شود.
ملکي اظهار داشت: در خصوص شهر فرادنبه علاوه بر کميت، نسبت به کيفيت آب آشاميدني ايراداتي وجود داشت که قرار شد شبکه انتقال ۷ هزار و ۵۰۰ متري و شبکه داخلي ۲۷ کيلومتري آن در سريع‌ترين زمان ممکن اصلاح شود که اکنون در حال انجام است.
وي گفت: در شهر بروجن به خاطر برابري مصرف و توليد آب و در صورت کم شدن و يا خشکيدگي منابع آب حتي يکي از چاه‌ها با مشکل مواجه مي‌شويم.
ملکي تأکيد کرد: در همين راستا دستور حفر ۲ چاه جديد آب آشاميدني و نصب دستگاهي براي رفع بوي نامطبوع تصفيه‌خانه فاضلاب بروجن صادر شد.
وي افزود: همچنين براي توسعه شبکه جمع‌آوري شهرهاي گندمان و بلداجي دستورهاي لازم از سوي مسئولان شرکت آب و فاضلاب کشور صادر شده است.
فرماندار شهرستان بروجن همچنين تصريح کرد: در يک سال و نيم گذشته سهم اين شهرستان از تسهيلات اشتغالزايي ۲۰۰ ميليارد ريال بوده است.
وي يادآور شد: اين در حالي است که در اين مدت ۳۱۵ ميليارد ريال از منابع تسهيلات اشتغال خانگي، روستايي و فراگير شهري براي افزون‌بر ۳۵۰ طرح و اشتغالزايي ۹۸۰ نفر جذب شد.
مسعود ملکي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ۵۰ قلم کالاي اساسي مردم از سوي اعضاي ستاد تنظيم بازار شهرستان بروجن به صورت مستمر رصد، بر قيمت‌ها نظارت و با متخلفان احتمالي برخورد قانوني مي‌شود.
وي گفت: نظارت‌ها بر واحدهاي خدماتي به خصوص نانوايي‌ها افزايش مي‌يابد و در اين راستا با متخلفان از طريق لغو پروانه و کسر سهميه آرد برخورد و همچنين واحدهاي با فعاليت مطلوب تشويق خواهند شد.
ملکي تأکيد کرد: براساس بررسي‌ها و ارزيابي‌هاي وزارت کشور ، فرمانداري شهرستان بروجن در ۸ شاخص رتبه نخست بين فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري را کسب کرد.
فرماندار شهرستان بروجن به نزديک بودن زمان انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاري اشاره و تصريح کرد:به مردم قول مي دهيم با رعايت امانت داري و بي طرفي و قانونمداري انتخاباتي پر شوربرگزار کنيم و شاهد حضور حداکثري مردم در اين عرصه باشيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08