خانه مشارکت در سلامت شهرستان بروجن

کد خبر: 42888 تاریخ انتشار: 1398/08/19
نمایش: 606
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار گفت: دولت به تنهايي نمي تواند جوابگوي نيازهاي حوزه سلامت باشد و مشارکت مردم به ويژه خيرين براي ارتقاي سلامت ضروري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه خانه مشارکت در سلامت شهرستان بروجن با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار، رئيس خانه مشارکت سلامت استان و شهرستان، رئيس دبيرخانه سلامت و امنيت غذايي استان و ساير اعضا در راستاي اجتماعي سازي سلامت و مشارکت مردم در حوزه سلامت برگزار شد.
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار نقش خانه مشارکت را در امر سلامت و احصاء مشکلات، مهم دانسته و افزود: نقش وزارت بهداشت در ارتقاء سلامت جامعه حداکثر 25 درصد مي تواند مؤثر واقع شود و مابقي آن بر عهده مردم، نمايندگان مردم و ساير سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي مي باشد.
محمدرضا خليليان فرهنگ سازي و مشارکت عمومي در امر سلامت را يک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت به تنهايي نمي تواند جوابگوي نيازهاي حوزه سلامت باشد و مشارکت مردم به ويژه خيرين سلامت و استفاده از ظرفيت سازمان هاي مردم نهاد ضروري است.
وي تأکيد کرد: خانه مشارکت با فعاليت در زمينه هاي مختلف و استفاده از ظرفيت مردم در زمينه شناسايي مشکلات حوزه سلامت و ارائه راه حل مناسب و کارشناسي شده مسئولان را همراهي کند.
مشارکت مردم در سلامت، انتقال مطالبات سلامت محور مردم به مديران، انتقال پيام هاي سلامت به مردم و مشارکت در برنامه ريزي، اجرا و ارزشيابي طرح هاي سلامت محور و ... مهمترين اهداف خانه مشارکت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08