انجمن کتابخانه هاي عمومي شهرستان بروجن

کد خبر: 42898 تاریخ انتشار: 1398/08/20
نمایش: 603
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: نهادينه كردن و ترويج فرهنگ كتابخواني در جامعه بايد با سرمايه گذاري بر روي كودكان و نوجوانان انجام شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، چهارمين جلسه انجمن کتابخانه هاي شهرستان در سال 98 در راستاي برنامه ريزي هفته کتاب و کتابخواني با حضور فرماندار، مدير کل اداره کتابخانه هاي عمومي استان و اعضاي انجمن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با توجه به فاصله گرفتن مردم به ويژه جوانان و نوجوانان از مطالعه کتاب، ترويج فرهنگ مطالعه ضرورت بيشتري مي‌يابد و هفته کتاب و کتابخواني بهترين فرصت براي اين امر است.
مسعود ملکي اظهار داشت: ارگان هاي مختلف فعال در زمينه كتاب و كتابخواني بايد تلاش كنند كه بيشترين توان خود را براي حوزه كودك و نوجوان به كار بگيرند.
ملکي تأکيد کرد: ترويج کتاب و کتابخواني تنها وظيفه نهاد کتابخانه‌ها نيست، بلکه بايد تمام دستگاه‌ها در حوزه اختياراتشان به گسترش مطالعه در جامعه کمک کنند.
 بازديد از كتابخانه هاي عمومي، عضويت رايگان در كتابخانه، حضور دانش آموزان در تورهاي کتابخانه گردي  و... از جمله برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني در بروجن است.
گفتني است 24 آبان در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران به نام "روز کتاب، کتابخواني و کتابدار" و 24 تا 30 آبان يه عنوان "هفته کتاب و کتابخواني" نامگذاري شده است.
شعار هفته کتاب امسال "حال خوش خواندن " تعيين شده است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08