به مناسبت ولادت پيامبر (ص) و گراميداشت هفته وحدت در بروجن

کد خبر: 42926 تاریخ انتشار: 1398/08/24
نمایش: 656
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن ويژه برنامه هاي متنوع ورزشي به مناسبت ولادت پيامبر (ص) و گراميداشت هفته وحدت در بروجن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني ويژه برنامه هاي متنوع  ورزشي به مناسبت ميلاد پيامبر(ص) و گراميداشت هفته وحدت در بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در جمع ورزشکاران ضمن تبريک ميلاد حضرت محمد(ص)  و امام جعفر صادق (ع ) گفت: مسابقات ورزش دانش آموزي  ارتقاي سلامت و تمايل به انجام فعاليت هاي ورزشي در بين دانش آموزان را افزايش مي دهد و زمينه ساز افزايش روحيه تعامل و همکاري بين دانش آموزان مي شود.
مسعود ملکي ورزش را امري نشاط آور و داراي تبعات مثبت بسياري عنوان کرد و افزود: بايد به جايگاه ورزش اهميت و بها داده شود و برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بيشتري در اين زمينه صورت پذيرد.
برگزاري همايش دوچرخه سواري دانش آموزي، مسابقات رنکينگ بدمينتون نونهالان استان، مسابقات آزاد شطرنج ، مرحله سوم ليگ شناي پسران استان و مسابقات قهرمانان کوچک و ... از جمله ويژه برنامه هاي ورزشي به مناسبت ولادت پيامبر (ص) و گراميداشت هفته وحدت در بروجن بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08