کالاهاي اساسي و مورد نياز مردم تأمين شده است.

کد خبر: 42940 تاریخ انتشار: 1398/08/27
نمایش: 698
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تمام دستگاه هاي عضو کميته تنظيم بازار بايد در چهار چوب وظايف محوله همکاري لازم را براي نظارت و کنترل قيمت کالاها و خدمات انجام دهند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور شوراي تأمين و ساير اعضا با موضوعاتي همچون نظارت بر قيمت کالاها، کنترل کرايه ها، نظارت بر خبازان و ... برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه گفت: تصميمات کلان در کشور با برنامه ريزي مسئولان اخذ مي شود و هيچ مسئولي به هيچ عنوان خواهان نگران شدن مردم نيست.
مسعود ملکي با بيان اينکه مردم سرمايه اين کشور هستند، خاطر نشان کرد: انتظار مردم از مسئولان شفافيت در عمل است، به جاي انکار مشکلات بايد واقعيت ها را براي مردم بيان کرد تا مشکلات حل شوند.
ملکي اظهار داشت: 50 کالاي اساسي و مورد نياز مردم به اندازه کافي تأمين و در اختيار صنوف قرار گرفته است.
وي افزود: گشت هاي بازرسي به صورت صبح و بعد ازظهر نظارت بر بازار را برعهده داشته که در صورت افزايش غير قانوني قيمت ها با متخلفان برخورد خواهد شد.
فرماندار بروجن تأکيد کرد: تمام دستگاه هاي عضو ستاد تنظيم بازار بايد در چهار چوب وظايف محوله همکاري لازم را براي نظارت و کنترل قيمت کالاها و خدمات انجام دهند.
مسعود ملکي  افزود: با توجه به افزايش نرخ بنزين، اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي و تاکسيراني و حمل و نقل همگاني شهرداري نظارت لازم را در خصوص کرايه هاي وسايل نقليه عمومي برون و درون شهري اعمال نمايند.
ملکي  اظهار داشت: بازرسين اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاري اتاق اصناف و اتحاديه هاي صنفي به منظور جلوگيري از افزايش قيمت ها نظارت کافي را بر بازار انجام دهند.
وي  همچنين بر پخت منظم واحدهاي خبازي طبق ساعت هاي تعيين شده تأکيد کرد و گفت: واحدهاي متخلف و غير فعال کسر و قطع سهميه شده و پروانه فعاليتشان در اختيار متقاضيان جديد قرار داده خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08