معرفي رئيس جديد زندان بروجن

کد خبر: 42966 تاریخ انتشار: 1398/09/03
نمایش: 1796
اخبار
عليرضا نوري بلداجي به عنوان رئيس زندان بروجن معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضورفرماندار شهرستان بروجن، مدير کل زندان ها و اقدامات تأميني و تربيتي استان، مدير عامل ستاد ديه استان، جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستاني عليرضا نوري بلداجي  به عنوان رئيس زندان بروجن معرفي شد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين مراسم ضمن تبريک هفته بسيج  بيان داشت: هدف اصلي سازمان زندان ها باز پروري، اصلاح و تربيت، اشتغال و بازگشت زنداني به چرخه فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي کشور است، و رسيدن به اين هدف نيازمند تلاش مضاعف روساي زندان ها و کارکنان آن و همچنين حمايت مسئولين قضايي و اداري ساير ادارات مي باشد.
 مسعود ملکي با اشاره به اينکه آموزش هايي که در زندان به زندانيان داده مي شود براي زندگي بهتر اثر گذار است از زندان به عنوان مرکز اصلاح و تربيت ياد کرد.
ملکي افزود: مسئولان زندان علاوه بر اقدامات تأميني و حفاظتي، پيگير سواد آموزي، اشتغال، مسائل ديني و فرهنگي مي باشند.
وي تعامل خوب با مراجع قضايي و ارگان هاي اداري شهرستان  و اقدامات فرهنگي را از شاخص هاي مهم زندان بروجن برشمرد و از زحمات آقاي جيلان طي 11 سال خدمت تشکر و قدرداني کرد.
قابل ذکر است عليرضا نوري بلداجي  طي حکمي از سوي مدير کل زندان ها و اقدامات تأميني و تربيتي  استان به عنوان رئيس زندان شهرستان بروجن منصوب شد و از خدمات اسماعيل جيلان طي دوره خدمت قدرداني شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08