حمزه علي وليان بروجني شهردار بروجن شد

کد خبر: 63152 تاریخ انتشار: 1398/10/03
نمایش: 1817
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن تأکيد کرد: توجه به مسائل شهري، توسعه و عمران در شهرهاي شهرستان بروجن و به ويژه مرکز شهرستان ضروري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، آيين تکريم و معارفه شهردار بروجن با حضور فرماندار شهرستان بروجن، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مدير کل دفتر امور شهري و روستايي استانداري و جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستاني برگزار شد.
مسعود ملکي در آيين تکريم و معارفه شهردار بروجن با بيان اينکه شهرستان بروجن ۸۲ درصد جمعيت شهري دارد تأکيد کرد: توجه به مسائل شهري، توسعه و عمران در شهرهاي شهرستان بروجن و به ويژه  مرکز شهرستان ضرورت دارد.
وي افزود: به همين منظور بايد زير ساخت هاي موجود حفظ و در راستاي توسعه شهري گام برداشت.
ملکي بيان کرد: ارتباطات ضعيف در حوزه اطلاع رساني باعث شده خروجي فعاليت و عملکرد دستگاه هاي اجرايي براي مردم به درستي تبيين نشود.
وي تصريح کرد: ايجاد تحول در شهر ها به نقشه راه نياز دارد و اين نقشه را بايد شوراي اسلامي شهر به همراه شهرداري ترسيم کنند.
فرماندار بروجن يادآور شد: آفتي که امروز در بحث مديريتي مشاهده مي شود جزيره اي فکر کردن و فاصله از فعاليت هاي گروهي است.
ملکي اظهار داشت: تقويت اطلاع رساني از عملکرد و فعاليت دستگاه هاي اجرايي مورد توجه تمامي مسئولان باشد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهار محال و بختياري تأکيد کرد: اعتبارات عمراني استان در سال گذشته حدود 6 هزار ميليارد ريال بود و امسال به 9 هزار ميليارد رسيده است.
وي افزود: علاوه بر افزايش 50 درصدي اعتبارات اما اين مبلغ براي 2 هزار و 400 پروژه و هزار و 600 طرح نيمه تمام در استان کافي نيست.
نظري دهکردي تصريح کرد: در سفر اخير رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهار محال و بختياري 30 پروژه مهم استان جزو طرح هاي اقتصاد مقاومتي قرار گرفت.  
حمزه علي وليان شهردار بروجن همچنين ايجاد درآمد جهت توسعه پايدار، ايجاد فضاي مناسب براي سرمايه‌گذاران همراه با مشارکت مردم، توسعه گردشگري و احياي صنعت توريسم جهت شناساندن بروجن در سطح ملي و بين‌المللي با توجه به پتانسيل مهمي مانند منطقه‌ي نمونه گردشگري سياسرد و البته حمايت از صنعت بومي گردي که در دنيا پاکترين صنعت شناخته شده است را از اهم برنامه‌هاي خود براي شهر بروجن عنوان کرد.
گفتني است طي حکمي از سوي استاندار چهارمحال و بختياري حمزه علي وليان بروجني  به عنوان شهردار بروجن منصوب و از خدمات عليرضا صادقي شهردار سابق قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08