جشنواره غذاي سالم در بروجن برگزار شد

کد خبر: 63216 تاریخ انتشار: 1398/10/12
نمایش: 705
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: برگزاري اين جشنواره ها راهي مؤثر براي عرضه توانمندي و خلاقيت هاي بانوان، ترويج تغذيه سالم و استفاده از غذاهاي خانگي براي سلامت خانواده ها است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان، جشنواره غذا با شعار غذاي سالم، خانواده سالم در کانون فاطمه الزهرا (س)  برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تقدير از دست‌اندركاران، برگزاري چنين جشنواره ها را راهي مؤثر براي عرضه توانمندي و خلاقيت هاي بانوان، ترويج تغذيه سالم و استفاده از غذاهاي خانگي براي سلامت خانواده ها عنوان کرد.
وي افزود: بايد با تكرار چنين برنامه‌هايي در طول سال، ضمن آگاهي‌ بخشي به جامعه، باور و عزم عمومي را براي مقابله با بيماري‌هاي ناشي از تغذيه نامناسب تقويت كنيم.
مسعود ملکي تصريح كرد: براي داشتن جامعه‌اي سالم، خانواده‌ها بايد سبك زندگي و نحوه تغذيه خود را تغيير دهند و در اين ميان، نقش آموزش  و پرورش بسيار تعيين ‌كننده و مهم است.
گفتني است اين جشنواره يک روزه توسط 38 نفر از بانوان برگزار شد و بسياري از غذاهاي سالم و سنتي  در معرض نمايش قرار گرفت و به تعداد 15 نفر از کساني که در بخش داوري  الگوي  تهيه غذاي سالم امتياز کسب نموده بودند، جوايزي به رسم ياد بود اهدا شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08