پيام فرماندار شهرستان بروجن درپي شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سليماني

کد خبر: 63217 تاریخ انتشار: 1398/10/13
نمایش: 553
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ايران و اسلام حاج قاسم سليماني را تبريک و تسليت گفت.
 بسم الله الرحمن الرحيم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در طول تاريخ اسلام، همواره شاهد زندگي و مرگ بزرگ مرداني پاکباخته و حماسه آفرين بوده ايم که لحظه لحظه ي حياتشان، اسوه ي حسنه و قطره قطره ي خونشان، تزريق حيات در شريان اجتماع بوده است؛ سردار حاج قاسم سليماني، از اين سنخ مردان شريف و پاکباخته بود که با زندگي و شهادتش، شعر حيات طيبه را از ناي جان سرود و زنده ي جاودانه شد.

شهادت سرباز ولايت و امت اسلام، سردار شهيد حاج قاسم سليماني اگرچه افتخار بزرگ و آرزوي اين سردار دلاور بود اما داغ بزرگي بر دل ملت ايران و تمام آزادگان و مظلومان جهان که مديون اين مرد بزرگ هستند نهاد.

بي ترديد شهادت سردار سليماني آغاز حرکتي است که مبارزه و مقابله با آمريکا در همه زمينه هاي نظامي، سياسي، بين المللي را بسيار افزونتر از قبل مي کند و انقلاب اسلامي را يک گام به جلوتر مي برد.

اينجانب شهادت اين الگوي مجسم اخلاص، شجاعت و انسانيت را به محضر حضرت ولي عصر روحي و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي)، نيرو هاي مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مردم بزرگ ايران و خانواده بزرگوار ايشان و نيروهاي مقاومت اسلامي تبريک و تسليت عرض مي نمايم.

از خداوند متعال براي شهيد گرانقدر علو درجات و همنشيني با سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و براي خانواده معزز و بازماندگان ايشان صبر و اجرالهي مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08