ساماندهي گلزارهاي مطهر شهدا نمونه اي بارز از مصاديق تکريم شهدا

کد خبر: 63253 تاریخ انتشار: 1398/10/20
نمایش: 639
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: براي تکميل 8 گلزار شهداي شهرستان اعتباري بالغ بر 1 ميليارد و 520 ميليون تومان هزينه شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه ساماندهي گلزارهاي  شهداي شهرستان  به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر گفت: امروز ما هر چه داريم از شهيدان و فرهنگ ايثار و شهادت است و ساماندهي گلزارهاي مطهر شهدا نمونه اي بارز از مصاديق تکريم شهدا مي باشد.

مسعود ملکي اظهار داشت: گلزار مطهر شهدا اماکن مقدس و متبرکي هستند که ساماندهي آن‌ها بايد در جهت حفظ شأن و جايگاه شهدا در سطح جامعه و با توجه به ارزش هاي فرهنگي نظام مقدس اسلامي باشد و اين حداقل کاري است که مي‌توان در اين راستا با هدف ماندگاري و معرفي فرهنگ ايثار و رشادت هاي شهدا انجام داد.

ملکي با بيان اينکه براي تکميل 8 گلزار شهداي شهرستان اعتباري بالغ بر 1 ميليارد و 520 ميليون تومان هزينه شده است، افزود: تا کنون مبلغ افزون بر 990 ميليون تومان نيز براي ساماندهي گلزارهاي در دست اقدام هزينه شده است.

وي با اشاره به اينکه اکثر گلزارهاي شهداي شهرستان از امکانات آب، برق و جاده دسترسي برخوردارند کليه دستگاه هاي متولي را مکلف به ارائه خدمات براي اتمام ساماندهي ساير گلزارهاي شهدا نمود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08