65 بازديد مشترک از واحدهاي صنفي بروجن

کد خبر: 63261 تاریخ انتشار: 1398/10/21
نمایش: 605
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: 65 بازديد مشترک تنظيم بازار از واحدهاي صنفي در 9 ماه امسال انجام شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته تنظيم بازار شهرستان به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا برگزار شد.

مسعود ملکي در جلسه کميته تنظيم بازار گفت: 65 مورد بازديد مشترک از واحدهاي صنفي شهرستان بروجن در 9 ماه امسال انجام شده و در اين طرح 2014 واحد صنفي مورد بازرسي قرار گرفته است.

ملکي افزود: طي بازديدهاي مذکور به متصديان واحدهاي صنفي تذکرات لازم در مورد ضرورت نصب برچسب قيمت بر روي اجناس، نصب نرخ نامه در محل کار و در معرض ديد مردم، رعايت کيفيت محصولات و خدمات، الزام رعايت مسائل بهداشتي و ... داده شده است.

رئيس کميته تنظيم بازار اظهار داشت: در اجراي اين طرح براي 295 واحد صنفي متخلف پرونده تشکيل و براي رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارسال شده است.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن تأکيد بر افزايش بازديدهاي مشترک گفت: به منظور دسترسي آسان مردم براي  طرح شکايات با هماهنگي دستگاه هاي ذيربط يک دستگاه کانکس در قسمت مرکزي شهر مستقر شود.

ملکي همچنين از اعلام نرخ جديد گوشت گرم طي روزهاي آينده در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: با توجه به تأمين دام زنده، قيمت اعلام شده نسبت به نرخ موجود کاهشي خواهد بود.

وي افزود: نوع دام کشتار شده (بره و بزغاله، ميش و بز، گوساله و گاو) توسط دامپزشکي بر روي لاشه ها حک شده که لازم است همشهريان گرامي در هنگام خريد به برچسب نصب شده و قيمت درج شده در واحدهاي قصابي دقت نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08